Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-04-25 13:31:53 följande:

Jag må vara galen, men jag är varken korkad eller dum Du är inte så komplicerad som du vill få det att låta, du är bara ung
    Drömmer If you say so...Oskyldig
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-25 13:27:12 följande:

Men blocka de ointressanta. Min blocklista är ca 40 sidor vid det här laget. Särskilt seriebesökare som inte skriver hamnar där.

Har lixom inte orkar bry mig, börjar jag så lär jag ju köra amma princio genomgående och lär få blocka en masa som ändå inte gå in igen? Men vi får väl se. Blir väöl någon dag när jag har långtråkigt och inte får några mejl.
  • Cocacola

Konstaterar glatt att ni varit snälla och inte kommenterat häcken av er under de tydligen nästan två timmar jag ägnat åt mejlande istället för att hänga här. Skrattande Ska försöka göra lite nytta ockå, så take it easy ett tag till Flört

• Cocacola
    Legacy skrev 2012-04-25 17:37:15 följande:
    Jag sitter fortfarande i linköping jag, har ätit mig äckligt mätt på smörgåstårta och tårta idag Glad

Oh, jag vill också vara i Linköping och äta smörgåstårta! xD
  • Cocacola

Ni skriver alldeles lagom när jag är så trött å jag ser stjärnor... I natt får ni nattskifta utan mig, eller ova å jag hinner läsa ikapp imorgon. Vaken ett tag till dock, tror jag...

Just nu något frustrerad över tekniken!   

• Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-04-25 18:09:14 följande:
    Ang ålder så tycker jag att 10 år minus eller 10 år plus är helt okey........Drömmer

Jo jag har haft nå hemskt ont i min tå i natt.......trodde de var gikt HA hA....men chefen sa att det nog är en sena som är överansträngd eller inflammerad.......känns inte som det blir bättre.....har inte sovit nästan ngt  natten som var .....

Skit......EN TÅ!! Obestämd Jag har ju inte ens tå flörtat......Rynkar på näsan
    Haha, ska jag dejta nån som går i 9:an menar du? Det ingår inte i mina planer Skrattande
  • Cocacola
    FredrikCA skrev 2012-04-25 18:25:26 följande:
    Det tycker jag du ska prova, Fast du får ta det lungt med rullatorn- Du vet väl att 25 åringar är tanter för någon som går i 9:an :P

Haha, nejdå men de tycker att jag ser ut som att jag är 32- jag har frågat! Skrattande
    lemonina skrev 2012-04-25 18:23:06 följande:

Hoho vad kul:) Nästan olagligtFlört
    Jo, jättekul. Går nog åt andra hållet på den där åldersstegen istället :P
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-04-25 18:33:04 följande:
    HaHa nej men i mina, för jag har ålder inne.Tungan ute
    Vet du, jag tycker faktiskt att du att för gammal för att dejta någon i 9:an du med!

(och om Smecker hade ett den där meningen innan jag kontolläst den hade han kreverat  , är absolut för trött för att skriva inlägg)
  • Cocacola
    FredrikCA skrev 2012-04-25 18:37:51 följande:
    Haha och till mig säger dom 23 :P 
    Så kan det gå om man är en liten plutt, men då borde du ligga bra till med dejtandet å andra sidan. Eller var det för att jag tyckte att killar i den åldern var intressanta när jag var 14-15 som alla var så bekymrade tro?  Oskyldig
  • Cocacola
    FredrikCA skrev 2012-04-25 18:57:07 följande:
    Näe då tror folk bara man hållt på med droger eller så man stannat i utvecklingen antar jag :P

Tack för den! Förtnämnda har jag nog bara blivit beskylld för en gång, var nog i den åldern av en killen i den åldern iofs, men han hade fel. Tror iofs inte nödvändigtvis att han trodde mig. :P

Säkert någin dumskalle som beskyllt mig för sistnämnda också men det säger mer om dem än om mig. Skrattande   
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!