• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (tjoho!) skrev 2012-07-24 21:39:07 följande:
    Välkommen tillbaka
    Tack tack!

Och spännande med dejt nr2 imorgon  
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    lemonina skrev 2012-07-24 21:57:09 följande:
    Assåååå shiiiit!!! Jaha ska möta killen om en halvtimma. Drömmer
    Wiiee! Hoppas det går bra
  • Madida
    Anonym (tjoho!) skrev 2012-07-24 21:44:43 följande:
    Japp

Lite nyfiken, brukar ni prata något om sex med de ni mailar med? Jag brukar inflika lite småsaker, som att jag helst vill ha sex varje dag i ett förhållande, så att de vet att jag tycker sex och närhet är viktigt. Lite intressant är att de dejter som blivit lite mer seriösa och inneburit sex så har den ena killen varit väldigt öppen och pratat en del om sex men visat sig vara oerfaren och ganska trist i sängen. Medan han som svarade undvikande som att han nästan var ointresserad var helt grym i sängen och tog verkligen för sig.

Brukar och brukar. Det är klart att ämnet dyker upp ibland. Men du kan nog inte döma efter hur personen snackar om sex.
  • Madida
    Night sky skrev 2012-07-24 22:02:11 följande:
    Så några dejter på G då?  
    Nepp, inte en enda. Funderar fortf på det där med 2 mån celibat  
  • Madida

Vanilla ice queen skrev 2012-07-24 22:12:56 följande:
    Madida: 2mån cellibat?
    Night sky skrev 2012-07-24 22:21:17 följande:
    Haha just ja, så var det ja. Ja, gör mig sällskap!

takida skrev 2012-07-24 22:24:11 följande:
    Värt att prova, inte för att det kom nåt gott ur mitt celibat men kanske funkar bättre för dig!

Jag tror verkligen inte det är nåt för mig. Men på senaste tiden har jag varit på alldeles för många trista/konstiga dejter så det kan jag lika gärna lägga ner ett tag.
    Sexet jag har haft har varit bra så det vill jag egentligen inte sluta med, men kanske 2 mån utan sex skulle göra mig gott. Kanske. 
  • Madida

Jag förväntar mig härligt detaljerad information från era dejter sen. Undertiden dricker jag lite vitt och håller tummarna för er Solig

• Madida
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-07-26 13:13:33 följande:
    Härligt att höra!
    Nej men va...varför klicka jag i anonym?! Blev väl nervös eller nåt
  • Madida
    takida skrev 2012-07-26 22:49:36 följande:
    Idag när jag var och handlade så såg jag en kille jag mailat med för bra länge sen. Han var riktigt snygg men han nobbade mig redan innan vi kom så långt som en dejt. Hoppas han kände igen mig och insåg vilket stort misstag det var för hans delFlört
    Hahaha! Skön inställning.

Jag var och handlade igår och kände mig rätt söt. Lång vit kjol, rött linne med vita prickar och röda sandaletter. Och mitt hår utsläppt. Jodå, kände mig attraktiv. Stötte ihop med en och samma kille på flera ställen i affären och till slut log jag och sa några små ord till honom.
    Gick ut till bilen, fortfarande nöjd tills jag ser mig själv i fönstret. Då har jag en rejäl svart fläck på vänster bröst och en ännu större svart fläck på min kjol. jag måste ha stött i bilen när jag klev ur.
    Så där gick jag runt och kände mig vacker när jag egentligen bara såg pinsamt skitig ut   
  • Madida
    takida skrev 2012-07-26 23:05:42 följande:
    HahaSkrattande men tänk ändå hur han måste ha tänkt. Vilken brud med grym utstrålning trots att hon har skitiga kläder. Hon måste vara nöjd med sig självGlad
    Gillar att du alltid vänder det till något så positivt! Du har helt rätt Hjärta
    Näckrosen skrev 2012-07-26 23:06:51 följande:
    Fast om du kände dig söt, så visades nog det i din utstrålning och då såg han nog bara den och inte fläckarna,,,
    Fläckarna måste han ha sett för han var inte blind. Men han la kanske inte så mycket vikt vid dom som jag gjorde
    lemonina skrev 2012-07-26 23:10:27 följande:
    Haha han lade säkert inte märke till det ska du se. Har hört talas om killar som inte märker när deras flickvänner färgar håret en helt ny hårfärgSkrattande
    Det är iofs sant!  Och skrämmande.
    Racer x skrev 2012-07-26 23:12:35 följande:
    Äsch, hade inte sett fläckarna om någon hade varit så fint klädd.
    Gulle du då! Kyss

• Madida
    visma1 skrev 2012-07-27 12:23:19 följande:
    Hihi behöver egentligen inte vara anonym
    <---- tjoho!
    Se där ja! Välkommen!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!