Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Vad ska du göra med din idiot-magnet?
Vad ska du göra med din idiot-magnet?

På en byggnadsplats i mellanvästern brukade alla arbetarna sätta sig ned och äta när lunchvisslan tjöt. Och med enastående regelbundenhet brukade Sam öppna sin matlåda och börja klaga.
”Jäkla skojare” brukade han skrika. ”Inte jordnötssmör och marmelad på smörgåsarna igen. Jag hatar jordnötssmör och marmelad!”
Sam klagade över sina jordnötssmör- och marmeladsmörgåsar dag efter dag. Veckorna gick och de andra arbetarna började bli irriterade över hans beteende. Till slut sa en annan man i arbetslaget: ”För Guds skull, Sam, om du nu hatar jordnötssmör och marmelad så till den grad, varför säger du inte bara till din kärring att göra i ordning något annat till dig?”
”Vad menar du med ’min kärring’?” Svarade Sam. ”Jag är inte gift. Jag gör mina smörgåsar själv”.
Socrates gjorde en paus och sade sedan: ”Så du ser, att vi alla gör i ordning våra egna smörgåsar här i livet”…
Sen är det rätt så kul med de kvinnor som varken har presentationstext, fakta eller foto 
Ibland skriver jag till dem och säger att det var något mellan raderna som fängslade mig, berätta mer....
Flirtar kan man vara utan tycker jag. Skrev faktiskt det i min senaste presentation. Var inte så jävla slö, skriv något istället