Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vad ska du göra med din idiot-magnet?

• Glädje58
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-02-10 21:13:48 följande:
    Jag hade hoppats på att en lättare lobotomi skulle ta hand om den saken?
    Så du vill inte ta hand om det själv? haha....
  • Glädje58
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-02-10 21:21:06 följande:
    ...Jag får ganska många mail. Men jag är relativt ointresserad av utséendet. Har personen inget vettigt att säga skiter jag fullkomligt i hur han ser ut. Om någon är trevlig och intressant är bild inte viktigt.

Jag är så trött på att inte få svar. Så ibland skickar jag bara iväg ett meddelande att om hon är intresserad av mer kontakt så får hon gärna höra av sig. Dumt kanske.

Tänker att hon går in på min profil och kollar, hoppas på intresse. Men å andra sidan får jag skylla mig själv. När min presentation blir underkänd då och då, så börjar jag alltid med att skriva en ny idiot-presentation av ren trots. Sen ändrar jag den allt eftersom.
  • Glädje58
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-02-10 21:23:02 följande:
    Jag har försökt med hammare och spik och det var då problemen började? Flört
    Hmmm... du får ändra taktik. Jag hittade en bra grej som jag citerade för några dagar sedan. Jag ska försöka hitta den. Den kanske är något för dig?
  • Glädje58
    Glädje58 skrev 2012-02-08 00:02:00 följande:
    En annan sak jag läste i boken kan man också applicera i vårt dejtande. Ja vårt liv överhuvud taget...

På en byggnadsplats i mellanvästern brukade alla arbetarna sätta sig ned och äta när lunchvisslan tjöt. Och med enastående regelbundenhet brukade Sam öppna sin matlåda och börja klaga.

”Jäkla skojare” brukade han skrika. ”Inte jordnötssmör och marmelad på smörgåsarna igen. Jag hatar jordnötssmör och marmelad!”

Sam klagade över sina jordnötssmör- och marmeladsmörgåsar dag efter dag. Veckorna gick och de andra arbetarna började bli irriterade över hans beteende. Till slut sa en annan man i arbetslaget: ”För Guds skull, Sam, om du nu hatar jordnötssmör och marmelad så till den grad, varför säger du inte bara till din kärring att göra i ordning något annat till dig?”

”Vad menar du med ’min kärring’?” Svarade Sam. ”Jag är inte gift. Jag gör mina smörgåsar själv”.

Socrates gjorde en paus och sade sedan: ”Så du ser, att vi alla gör i ordning våra egna smörgåsar här i livet”…

Här är den Little miss....
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-02-10 21:22:04 följande:
    Bra initiativ, Ulf

Jag är jag. Hej alla.

Jag är också jag

Har två flickvänner vv   37år och 43 år

Bor olika vv
  • Glädje58
    Josun skrev 2012-02-10 21:34:30 följande:
    Om man ber någon annan maila en för att prata istället för att man själv först har något vettigt att komma med. Då tror jag att man har blivit för lat eller tappat lusten och borde kanske ta en paus i sökandet.
    Det är nu jag börjar känna för copy paste
  • Glädje58

Sen är det rätt så kul med de kvinnor som varken har presentationstext, fakta eller foto  Tyst

Ibland skriver jag till dem och säger att det var något mellan raderna som fängslade mig, berätta mer....

• Glädje58

Flirtar kan man vara utan tycker jag. Skrev faktiskt det i min senaste presentation. Var inte så jävla slö, skriv något istället

• Glädje58
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-02-10 21:48:30 följande:
    Har du två flickvänner som du bor vv med?
    Nej, jag skojar bara. Har ingen flickvän
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!