• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (Mia)

Oj aj. Nu har han läst det. Fick plötsligt ont i magen. Rynkar på näsan Jag är hypernervös just nu! Skäms

• Anonym (Mia)

Usch. Han har läst men inte svarat. Nu känns det inte alls bra. Rynkar på näsan

Det har iofs inte gått så lång tid, men... han har ju läst...
    Fy vilken berg-o-dal-bana det här är!  

• Anonym (Min tur snart?)
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-09 10:27:03 följande:
    Usch. Han har läst men inte svarat. Nu känns det inte alls bra. Rynkar på näsan

Det har iofs inte gått så lång tid, men... han har ju läst...
    Fy vilken berg-o-dal-bana det här är!  
    Det kommer gå bra.. gäller bara att vara lugn och fin! Rapport sen! Glad
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-08-09 10:45:21 följande:
    Det kommer gå bra.. gäller bara att vara lugn och fin! Rapport sen! Glad

Jag försöker vara lugn, men klättrar på väggarna här nu. Jag skickade meddelandet för en och en halv timme sen, så att begära svar redan är kanske inte helt vettigt. Men just för att jag vet att han har läst det, men ändå inte svarat gör mig orolig. Jag hoppas att det beror på att han jobbar eller är med sina barn.
  • Ernst Hugo
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-09 11:13:21 följande:

Jag försöker vara lugn, men klättrar på väggarna här nu. Jag skickade meddelandet för en och en halv timme sen, så att begära svar redan är kanske inte helt vettigt. Men just för att jag vet att han har läst det, men ändå inte svarat gör mig orolig. Jag hoppas att det beror på att han jobbar eller är med sina barn.

Det blir inte bara bra, det blir bättre än du förväntat dig, bara lugn Solig
    Come on katten - det svänger ju...
  • Anonym (Mia)
    Ernst Hugo skrev 2011-08-09 11:31:44 följande:

Det blir inte bara bra, det blir bättre än du förväntat dig, bara lugn Solig

*gaaaaaaaaah*

Tack för stödet alla. Jag var tvungen att klippa naglarna för att inte bita av dom helt.  Vilken tur att jag måste städa så att jag har något att göra. Men det är svårt att hålla i dammsugarhandtaget när man är svettig i handflatorna.
  • Anonym (Mia)
    giftgrodan skrev 2011-08-09 11:41:29 följande:
    usch Mia, jag tror att vi alla förstår hur du känner dig . Jag håller tummarna!

Tack! Det här är tortyr! Och jag analyserar alldeles för mycket just nu. Varför sa han så, varför sa jag så, har jag tolkat honom fel, har han bara andra sätt att se på det hela, blev han rädd, går jag för fort fram, kanske han tänker så - men då borde han ju inte... fast å andra sidan...

Rynkar på näsan
  • Anonym (hjärtat)
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-09 11:44:33 följande:
    Tack! Det här är tortyr! Och jag analyserar alldeles för mycket just nu. Varför sa han så, varför sa jag så, har jag tolkat honom fel, har han bara andra sätt att se på det hela, blev han rädd, går jag för fort fram, kanske han tänker så - men då borde han ju inte... fast å andra sidan...

Rynkar på näsan
    det är lite trösterikt att det finns fler som jag... HATAR att vänta. Och analyserar och tänker och...

Försök fokusera på en positiv känsla, hur det kändes när ni hade det bra tillsammans. Släpp inte in den där andra ångestfyllda som du blir stressad av! 
  • Anonym (Mia)
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-08-09 12:30:16 följande:
    det är lite trösterikt att det finns fler som jag... HATAR att vänta. Och analyserar och tänker och...

Försök fokusera på en positiv känsla, hur det kändes när ni hade det bra tillsammans. Släpp inte in den där andra ångestfyllda som du blir stressad av! 

Ett bra råd. Ska tänka väldigt mycket på det där 1½ dygnet vi hade. Vill behålla den känslan. Sen har han inte loggat in igen sen han läste mitt meddelande..och nu höll jag på att börja anaysera igen..
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!