• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-06-09 23:02:20 följande:

Men har ni då problem med att en viss sorts killar/tjejer dras till er? Jag drar på mig åt helvete fel killar som jag inte alls är intresserad av. Skulle ju vara önskvärt om de killar som raggar på en var killar som hade det där som jag inte riktigt kan sätta fingret på vad det är... Aldrig kan det vara enkelt

Jag har träffat några tjejer via dejtingsidor (och även via FL).
    Alla har varit riktigt bra tjejer och alla har velat fortsätta men det är jag som har fått kalla fötter. Jag kan inte sätta fingret på varför tyvärr. Förhoppningsvis så upplevs jag inte som någon skit.

Det en rätt bra sort som verkar dras till mig men det blir ju fel tjejer eftersom att jag själv inte blir så pass intresserad... eller nåt. 

Jag antar att du får rätt många svar? 
  • Nicke
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-09 23:16:09 följande:
    Det där är ju lite konstigt tycker jag, måste relationer och dejter räknas som dåliga bara för att det inte blev villa, vovve och volvo av det? Det verkar vara måttet.Alltså jag nätdejtar inte så jag är inte med på ngn sida. Men jo jag får en hel del mail. Jag har dock en sjukt bra presstext som jag är riktigt stålt över
    Fast nu tolkade du in att jag tyckte att det var dåliga dejter eller något.
    Det tråkiga i det hela är att jag inte har träffat rätt än helt enkelt. Det har inte varit något större fel på tjejerna. 
    Jag har kontakt med flera än idag och det är riktigt bra vänner idag.

Jag tror att du skulle få svar även helt utan text.
  • Nicke

Villa, Volvo, Vovve är ju liksom redan fixat. Ok, hunden flyttade med exet men ändå.
    Jag är ute efter någon att dela mitt liv med. Det behöver inte vara så avancerat. 

• Nicke

Sen finns det ju en del intressanta tjejer i den här tråden men jag har fått för mig att jag inte är intressant nog själv. Dessutom så tycks alla bo i andra delar av landet.

• Nicke
    takida skrev 2012-06-09 23:30:44 följande:
    Sluta få för dig såna dumma saker!
    Gärna! Tänk om det hade varit så enkelt...
  • Nicke
    takida skrev 2012-06-09 23:36:12 följande:
    Ja det är svårt att ändra på sina tankebanor men det gårGlad
    Jadå, allt går. Det är svårare när man har haft samma i.. vad kan det bli? 15 - 20år?
  • Nicke
    Smecker skrev 2012-06-09 23:44:14 följande:
    Kanske läge att skriva om profilen lite? Jag ser inte direkt ut som varken Brad Pitt eller Jared Leto, men "lyckades" snitta på fler än 0 i veckan..
    Absolut. Jag skriver om hela skiten då och då. Det blir visst aldrig bra.
    Sen ser man ju antal besök. 0 besök = 0 brev. 

Tjejerna jag har dejtat har sagt att den är bra men det är ju ett rätt litet antal. 
  • Nicke
    takida skrev 2012-06-09 23:39:11 följande:
    Dags att ändra på det nu dåGlad
    haha visst, hjälper du mig?
  • Nicke
    Smecker skrev 2012-06-09 23:44:14 följande:
    Kanske läge att skriva om profilen lite? Jag ser inte direkt ut som varken Brad Pitt eller Jared Leto, men "lyckades" snitta på fler än 0 i veckan..
    Är Brad och Jared mallen alltså?
  • Nicke
    Cocacola skrev 2012-06-09 23:50:46 följande:
    Det är inte mängden som räknas. Rent teoretisk räcker det ju med en bara det är rätt. Fast chansen borde ju rimligtvis öka om man får mner än 0 Skrattande
    Klart att mängden räknas. 1 är fler än 0.
    0 är ingen chans.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!