• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (Råd tack)
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-09 19:03:00 följande:
    Fast det onstiga är ju att han fortsätter med frågor och så till mig. Och han kommer hela tiden med anspelningar om saker som vi pratade om när vi var tillsammans hos honom i ett och ett halvt dygn. Om han inte var intresserad, borde han inte ha sagt det vid det här laget eler inte svarat alls?
    Jag håller med...men som du vet tillhör män ett speciellt släkte....Låt han ta nästa steg nu.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (ny) skrev 2011-08-09 19:13:42 följande:
    killar är ofta enklare än tjeje. vi analyserar en massa. han verkar ju inte svara på dina frågor o han verkar bara köra "skämt" tror inte heller han är intresserad. har man haft 1.5 dygn ihop så borde man vara ärligare om man är intresserad

Men varför ställer han frågor tillbaks då? Det blir ju som en inbjudan att fortsätta konversationen. Och varför vill man fortsätta prata om man inte är intresserad?
  • Anonym (ny)
    Anonym (Råd tack) skrev 2011-08-09 19:15:38 följande:
    Jag håller med...men som du vet tillhör män ett speciellt släkte....Låt han ta nästa steg nu.
    precis. han kanske bara tycker det är trevligt att snacka lite men inte har nåt vidare intresse?

Jag är redan nervös för dejten om 1.5 vecka om den nu blir av
    Han var ju väldigt "sval" ett tag där när jag gjorde den där blundern. Vi har snackat om det o han är  inte lika sval längre men han är ändå inte lika "på" som innan. Får se vad det betyder!
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Råd tack) skrev 2011-08-09 19:15:38 följande:

Jo det får bli så. Han vet var jag står. Det kan inte vara särskilt svårt at fatta nu. Så det är väl bara att släppa allt så länge.
  • Sofia1970
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-09 18:56:04 följande:
    Jaha. Och där kom sms-svaret.

Att du kunde gissa mitt nummer. Du måste ha ett sjätte sinne. Men om dom andra där på kräftskivan är dumma mot dig så får du ringa mig så ska jag säga till dom att vara snälla.

Jösses. Killen är expert på att undvika ämnet.

Jag svarae att mitt sjätte sinne var kompis med eniro. 

Har fått ett till sms efter det. Men det tillför egentligen inte något.       
    Jag gissar vilt nu. Han uppskattade det ni hade, han gör gärna om det, men har mer på gång han hoppas på i första hand så han håller dig på halster.
  • Glädje58
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-09 18:56:04 följande:
    ...Att du kunde gissa mitt nummer. Du måste ha ett sjätte sinne. Men om dom andra där på kräftskivan är dumma mot dig så får du ringa mig så ska jag säga till dom att vara snälla...
    Han har ju redan målat upp situationen att du är med de andra och att han är någon annanstans.
  • Anonym (Mia)

Jag vet inte. Orkar inte bry mig mer nu. Jag skrev tydligt att jag inte ville åka på någon kräftskiva utan honom. Har han fler på gång så får han väl försöka med dom. Jag kan inte göra nåt åt saken. Går jag på mer nu lär jag väl bara förvärra saken. Men jag tycker ändå inte att jag har varit för på efter omständigheterna.

(gräver ner mig i en grop och antar att jag förblir singel för evigt  Rynkar på näsan  ) 

• Baginbox
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-09 19:57:45 följande:
    Jag vet inte. Orkar inte bry mig mer nu. Jag skrev tydligt att jag inte ville åka på någon kräftskiva utan honom. Har han fler på gång så får han väl försöka med dom. Jag kan inte göra nåt åt saken. Går jag på mer nu lär jag väl bara förvärra saken. Men jag tycker ändå inte att jag har varit för på efter omständigheterna.

(gräver ner mig i en grop och antar att jag förblir singel för evigt  Rynkar på näsan  ) 
    Vi kan slå följe till evigheten som singlar så blir vi inte ensamma iaf :)
  • Glädje58
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-09 19:57:45 följande:
    ... Går jag på mer nu lär jag väl bara förvärra saken...
    Jag tror inte att du ska hålla dig till honom endast. Se till att roa dig under tiden. Det gör att du kommer bli mer kritisk, och det är inte fel
  • Anonym (Mia)
    Baginbox skrev 2011-08-09 20:00:31 följande:
    Vi kan slå följe till evigheten som singlar så blir vi inte ensamma iaf :)

Jag tvivlar på att det är samma sak, men det kanske är bättre än inget. Inte snällt sagt mot dig kanske, men jag är så depp just nu.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!