• lillamammi

    Plus idag 31/7 , någon mer?

    Fick ett plus idag , är såååå glad , någon mer som plussat idag?

  • Svar på tråden Plus idag 31/7 , någon mer?
  • Dr to be

    Grattis!

    Jag har ev plussat idag. Skitsvagt, dock lätt rosa och brett streck på testlagrets gravsticka. Tyvärr det sista jag hade. Ska testa på tisdag igen. Jag hoppas sååååååååå!

    Ät det ert första barn

  • Verra88

    på försök 13 så hoppas jag plussae om 2 veckor.
    så less på att förska bli gravid då inget händer.

  • lillamammi

    Vi har ett barn innan men sedan har vi haft 2 MA , vecka 14 och 17 så vi får hålla tummarna att det går vägen denna gången....

    Grattis läkarstudenten, hoppas det är lite tydligare på tisdag,hör gärna av dig efter  testet..

    Catlover- håller mina tummar även för dig, måste vara jobbigt att hålla på så länge, fast efter ett år så har man ju rätt till utredning, har ni gjort det?

  • chiqita

    Jag plussade starkt idag! Har jobbat på saken i 1,5 år så nu håller jag tummen att det går vägen

    Grattis Lillamammi!  


    (¯`°? Vår snutta kom 2/7-09 *kärlek* ?°´¯)
  • majja80

    Grattis till er! Jag plussade oxå den 31:a! Egentligen bara ett misstag, då jag tänkte kolla äl-test, tar fel i morgonyrslet- får ett grav.test och så är det positivt!! Skitglad blev jag! Vi har försökt i ett år nu, och dessutom sa min läkare att jag inte skulle få barn på egen hand pga pcos. Så hoppas nu att det går hela vägen! Kollade med digitaltest där det stod 2-3veckor

  • chiqita

    Grattis majja! Vilken välkommen överaskning!!!


    (¯`°? Vår snutta kom 2/7-09 *kärlek* ?°´¯)
Svar på tråden Plus idag 31/7 , någon mer?