• myrans fyra
    Äldre 31 Jul 12:36
    837 visningar
    4 svar
    4
    837

    pulverstart 1 aug?

    Är det nån mer en jag som börjar med pulver 1 aug eller nyss börjat som vill samköra med mig. Lite enklare när man är fler som kan ge stöd och peppning.

  • Svar på tråden pulverstart 1 aug?
  • Äldre 31 Jul 13:56
    #1

    Jag ska börja den 2 augusti. Det är min bröllopsdag i morgon annars hade jag börjat redan då. Har 15 kg jag vill gå ner. 

    Jag har försökt börja ren kur hela sommaren men det har varit svårt med motivationen men jag har gett mig f*n på att klara det denna gång.  

    För 3 år sedan gick jag ner 30 kg men gick upp 5 kg igen. Så jag har gjort denna resa innan men det har blivit lite för mycket gott under sommaren men jag har ändå lyckats hålla vikten. Nu vill jag ner det jag aldrig gick ner förra gången. 

  • myrans fyra
    Äldre 31 Jul 14:43
    #2

    @tindistar: vad duktig du är som gått ner så mycket, vilket pulver kör du? Grattis till er bröllopsdag imorgon jag finns kvar när du börjar


  • Äldre 31 Jul 16:03
    #3

    Jag kommer köra med naturdiet Choklad. Innan drack jag cambridge och de var mycket godare men nu säljs de inte på nätet längre så det får bli det näst bästa.

  • Äldre 2 Aug 09:49
    #4

    Nu har jag börjat. Känns skönt att äntligen ha bestämt sig. Hur länge tänker du köra ren kur? Jag ska i alla fall köra rent till slutet av månaden och sedan får jag se vad vågen visar.

Svar på tråden pulverstart 1 aug?