Inlägg från: Boobear9 |Visa alla inlägg
  • Boobear9

Bugaboo Donkey

Hej! Ny här på forumet så vet inte riktigt hur det funkar... Behöver hjälp av alla er Bugaboo experter! Har idag en Teutonia cosmo som jag inte alls är nöjd med o funderar på att skaffa en Donkey. Känns smart ifall det blir tillökning framöver... Vad har ni för erfarenheter av den? Har hört så mycket negativt om Bugaboos skålformade/vinklade sits, och att många barn inte trivs i vagnen - stämmer det? Min dotter fyller ett år i veckan, hur länge kan man räkna med att hon får plats i den? Behöver all info jag kan få om Bugaboo i allmänhet och Donkeyn. Tack på förhand! ;)

• Boobear9

Hur mycket skiljer det i pris på en monovagn på Pramworld (inkl frakt) och i Sverige? Är det inte jobbigt att köpa utomlands om det skulle bli något fel på den som måste åtgärdas?

• Boobear9

Vad menas med att de inte är auktoriserade, har de inte rätt att sälja vagnen då?

• Boobear9

Elisabeth83: Gör den?! Nån mer som tycker det? Jag funderar ju på att köpa den som singelvagn till att börja med, och det är väl meningen att den ska vara lika bra som mono..?

• Boobear9

Nu har jag köpt en Donkey! Ska bli kul att ta premiärturen imorgon... :) En liten fråga; har en Simple world åkpåse och en fårskinnsfäll, någon som vet om det går att använda dessa till Donkeyns sittdel? Har inte lyckats dela på selen och kunnat trä in i hålen på åkpåsen/fårskinnet... Men det borde väl gå, nån som vet?

• Boobear9

Berry85: Jag valde mellan off white och röd till min Donkey. Blev dock avrådd av min kompis att ta off white, hon har en beige suflett (som är mörkare än off white) till sin Cameleon och den blev fort smutsig trots att hon var försiktig... Men det är väl som med allt annat som är vitt! ;) Kanske är lättare att hålla den fräsch på sommaren. Blev en röd för mig, men kanske blir en vit till sommaren! :)

Svar på tråden Bugaboo Donkey