• jahl

Bugaboo Donkey

Hej! Är det någon som har breezy solskydd till donkey?? Finns det andra alternativ?? Har röda sufletter idag till mina twins och det är ju tokvarmt i vagnen när solen ligger på.... Funderar på breezy men de kostar ju 700 stycket... Hmmm...

• jahl

Tack luella ska kolla!
    Bumbibjörn: tycker röd är helt ok, det blir rött därnere i vagnen men inte så barnen störs. Mina har inte reagerat iaf. Jag tänker att de känner som om de är i livmodern! :) men det är klart att vill man ha riktigt mörkt behöver man hänga över en filt, men ska den stå ställer jag den ändå i skuggan....

• jahl

Har sett en som var sand/sand! Snygg, men kanske lite svårt att hålla ren. Jag har svart bas o rött topset/sufletter. Älskar den... Annars hade det blivit svart/svart.

• jahl

Är det någon som sytt egna sufletter och sytt in ventilationshål/nät? O så undrar jag (som inte är så bra på att sy eller ta ut mönster) om någon har mönster att dela med sig av och om det är svårt??

• jahl

Ni som sytt egna suffletter, har någon av er sytt till en solskärm och/eller vädringslucka...? Blir ju så varmt därunder.... Har för övrigt en twinadapter som aldrig använts till salu om ngn är intresserad. 500 kr.

• jahl

Tvillingmamma74: mina tvillingar såg dagens ljus 6 januari i år. Vi köpte två brio åkpåsar i fleece, där hade de det riktigt gott under vinter/vår. Har ännu inte testat dem i sittdelarna men tänkte göra det nu i dagarna, tror det funkar!
    Har förresten sytt extra solsuffletter eftersom solen står lågt många gånger... Tänkte lägga in bild i bildtråden men kan man göra det via mobilappen??? Någon som vet?

Svar på tråden Bugaboo Donkey