Inlägg från: Malinooo |Visa alla inlägg
  • Malinooo

Bugaboo Donkey

Äntligen får jag joina er i den här gruppen :)
    Beställde min donkey från pramworld idag. Svart/Electric blue med bilstolsadapter och mugghållare. Längtar tills den kommer :).

Mrs H 82: jag har en izi go och har letat som en tok efter samma sak. Men så fick jag höra detta: be safe har konstruerat sina stolar på samma sätt som maxi Cosi, då maxi Cosi är det största märket så vill be safe öka sin försäljning och iom att deras stolar kan sättas på samma adapter som maxi cosis så kan det öka försäljningen. Så jag hoppas det stämmer för jag har beställt adapter nu :).

• Malinooo

Marie 1: I mono är vagnen 60cm bred, alltså lika bred som cameleon men till skillnad från cameleon som har Max bredden på hjulen så har donkeyn Max bredden på handtaget så den känns och ser bredare ut men är alltså inte det.

Hunden har jag tyvärr ingen koll på men vet att donkeyn är suuuperenkel att köra/svänga/snurra runt osv. Jag har en teutonia Cosmo i dagsläget och provkörde en kompis donkey. I jämförelse så är min Cosmo trögstyrd! Blev väldigt glatt överraskad!

• Malinooo

Marie: mellan hjulen vet jag inte bredden, men mindre än 60cm

• Malinooo

Är det någon som vet hur vagnen funkar i vagnramperr? Mono och duo. Måste man backa upp?

• Malinooo

Tordyvel: beställde min från pramworld, en duo. Betalade för vagnen (i electric blue som är lite dyrare), adapter till bilstol, mugghållare och frakt 12.400:-. Bra Och snabb service! De tar emot beställningar innan de har vagnen inne på lager så lev tid är 28 dagar för min.

• Malinooo

Denimbe: vart beställde du ifrån? PW har tre års garanti sen tror jag du kan regga den på bugaboos hemsida också. Vid reklamationer har jag förstått att man skickar ett mail m foto och beskrivning på felet så skickar dom en ny reservdel. Men jag vet som sagt inte. Väntar fortfarande på min :)

• Malinooo

Mamma till W: nej usch va trist! Jag har precis köpt en off White sittdyna, men ärligt talat så känns den helt klart mer beige än off White :), men jag har nog väntat mig att den blir skitig rätt fort, men den är ju lättare att tvätta än suffletterna. Synd att dom drar åt sig så mycket skit!

• Malinooo

Denimbe: jag köpte en duo av dom och väntar ivrigt på den. När beställde du? Och när sa dom 3 veckors lev? Jag fick 28 dagar :(, vill ha den nuuuu!!! Vilken färg tog du? Jag tog en electric blue, så snygg! Eller ja, alla färger är sjukt snygga så jag hade lite beslutsångest :).
    Jag köpte duo i electric, adepter till bilstolen och mugghållare + frakt

• Malinooo

Mamma till W: haha typiskt! Men det är ju så det är, tyvärr. Ingenting är rent när man har barn. Haha, tror att man får en släng av städmani när man får barn :)

• Malinooo

Denimbee: aha! Så då finns det hopp att min kommer tidigare då :). Varför ska du ha mjuklift i förresten? Du kan ju klicka av liggkorgen och bära den.

Naimis: men!! Får dom göra så? Usch vad trist. Då sitter man ju å väntar i onödan när dom sagt att dom skickat den. Knäppt.

Svar på tråden Bugaboo Donkey