Inlägg från: Lakrids |Visa alla inlägg
  • Lakrids

Bugaboo Donkey

Hej! Kan man använda footmuffs i liggdelarna på donkey twin eller är de för stora/långa? Ska köpa tvillingvagnen via www. Babyplus.nl och funderar på att skippa inköp av cocoons till liggdelarna... Hur har ni andra gjort? Tvillingarna kommer i december. // Lakrids

Mamma till Jack 4 år & tvillingpojkar i magen
  • Lakrids

Vad bra!! :):)

30maj skrev 2013-09-03 08:09:14 följande:
    Ja funderade över samma så ja mejlade och fråga och de ska passa:)

• Lakrids

Vad många fina mönster å välja på! :)

Luella skrev 2013-09-02 23:56:59 följande:
    Jag hade åkåse från Elodie Details i både liggdelen och sittdelen. Jag har under vår och höst även haft Buggysnuggle som passade bra i vagnen. www.buggysnuggle.com/

• Lakrids

Vi beställde en Donkey twin från Babyplus i Holland idag och fick besked om lev.tid 3-5 veckor.

Shaded skrev 2013-10-05 23:07:24 följande:
    Hej! Hur lång leveranstid är det på en Donkey från babyplus, någon som vet? :)

• Lakrids

Vi fick vagnen från Babyplus i måndags. Vi bor i Sthlm och Posten ringde till min mobil och frågade om vi var hemma och kunde ta emot vagnen. De kom 30 min efter samtalet. M a o fungerade det smidigt! :)

Sunflower Sthlm skrev 2013-11-08 08:58:03 följande:
    Måste bara fråga er som beställt från Babyplus. Hur har leveransen fungerat? Vår vagn är på väg till Sverige nu och på Babyplus säger de att jag blir uppringd innan leverans men de på Posten säger att de bara ringer på dörren och om ingen är hemma så skickas paketen till utlämningsstället. Så, hur har det varit för er andra?

• Lakrids

Härligt att det löste sig! Vi bor i Hammarby sjöstad, så vi borde ha samma postterminal? Knasigt att dom ringer ibland... och ibland inte.

Sunflower Sthlm skrev 2013-11-12 09:29:02 följande:
    Vi fick vagnen igår, ingen som ringde innan utan de ringde bara på dörren. Vi bor i Enskede, kanske är en annan postterminal som levererar till city, våra paket kom från Årsta. Men det löste sig bra ändå eftersom maken satt hemma och jobbade.  

• Lakrids

Det tog 1 vecka :)

Shaded skrev 2013-11-19 23:06:30 följande:
    Någon som beställt en bugaboo donkey från Babyplus som vet ungefär hur lång tid det tog från att vagnen skickades till den kom fram? Fick reda på att den skickats nu och längtar såå tis den kommer fram :)

• Lakrids

Den levererades till dörren av posten. Dom ringde innan och kollade så att vi var hemma, ca 30 min innan.

Shaded skrev 2013-11-25 17:40:37 följande:
    En fråga till :) Vart levererades era vagn? Hämtade ni den på posten eller kom den till dörren? 

Svar på tråden Bugaboo Donkey