• Jose

Bugaboo Donkey

Delira skrev 2012-02-22 21:24:22 följande:
    Bästa och snyggaste skötväskan till Donkeyn för två småttingars saker??
    Jag funderar på att köpa en "Laessig" (Lässig). En STOR skötväska, som verkar toppen. Men har ju inte fått vår vagn än och inte kunnat testa till den. Men ser inte varför inte den skulle gå, egentligen. Den är dyr och kostar 949:-, men har massa bra funktioner också.

Det är mitt tips i alla fall. Om inte någon annan har bättre?
  • Jose

Undrar lite över vilka åkpåsar som passar till en Bugaboo Donkey? Vi vill gärna ha fårskinn också, vet ni något som passar??

• Jose

Tack för era svar:)

Vi använder nu fårskinn, både på sommaren och vintern. Fårskinn håller ju temperaturen utan att bli för varm - istället behaglig:)

På vintern räcker det kanske med en åkpåse och overall egentligen? Jag tänker på att det inte finns något riktigt "skydd" i sittdelen. Den vagnen vi har nu har liksom ryggstöd osv, som hindrar kyla.

• Jose
    LizG skrev 2012-03-11 08:57:11 följande:
    Jose: vi har inte använt åkpåse alls utan fällen o vinteroverallen. Tycker det är jobbigt med åkpåse o vinterskor (snöiga sådana...). Vid kallare väder har de haft tjockare under overallen istället o filt över benen. Vi bor i Sundsvall.
    det har ju du helt rätt i. Vår nuvarande åkpåse är sån som man kan ta av nederdelan på - därmed slipper man ju skitiga skor i påsen. Så jag har inte tänkt på det.

Ullunderställ m.m och fäll + filt får det bli:) Tack för påminnelsen ( även om den var omedveten!)!

Var det deras egna lilla fäll du har?
  • Jose
    Wizla85 skrev 2012-03-14 17:27:22 följande:
    Det är mycket för dom stora fina lufthjulen som jag allt mer har börjat tänka buga... Nackdelen är ju definitivt priset.. men men...
    Det är dyrt, beställ från england. Tror de flesta verkar ha gjort det och när du väl får hem vagnen; ååhh det är ingen summa då;) Jag hade gjort det igen och igen... För vi är sååå nöjda med vagnen. Hur ENKEL som helst att ha och göra med, fälla ihop till ensits osv.
  • Jose
    mrsbarry skrev 2012-03-15 12:15:07 följande:
    Beställde ni från pramworld? hur länge sen va det ni beställde? anledningen jag undrar är för man kan få hem ngn typ skatt eller så, inte tull men att företagen skickar ngt till sverige så skickar sen skatteverket ut ngn faktura eller ngt.. har ni  fått ngt sånt?
    Ja, vi fick den levererad förra eller förrförra veckan Jag har inte hört någon som fått skatt, varför skulle det vara så?
  • Jose
    Neenah skrev 2012-03-22 18:59:38 följande:
    Beställde en duo från pw den 5 mars den kostade 11115kr med frakt! Dom sa att leverans tiden var 4-5 veckor så gissa om vi blev förvånade i tisdags den 20e då posten knackade på dörren med vagnen allt gick hur smidigt som helst! Vi har en helsvart!
    Exakt så var det för oss också! Jag blev jättechockad när vi helt plötsligt var med vagn;) En mycket glad överraskning!
  • Jose
    DizNick skrev 2012-03-25 12:45:39 följande:
    Jag funderar på en Donkey nu! Har kikat länge. Men velat. Äldsta sonen blir 3 i maj och är ca 100 cm lång. Frågan är om han får plats? Han får inte plats i Cam:/ huvudet är ovanför sufletten tyvärr.

Har ni bilder på stora barn i DOnkey? 3+ i ålder tack. 

Och vart köper man den billigast? 
    Jag rekomenadera dig att gå in på youtube och kolla Baby gizmos recenssioner. De har en fyraåring som exempel, tror jag:)
  • Jose
    Sarahkka skrev 2012-05-09 06:45:59 följande:
    Igår Kom vår åsna Jag har hunnit fixa den till mono läge o jag är kär! Idag efter jobbet ska jag fortsätta med resten. Förhoppningsvis vill min dotter provåka i den.
    Är hon som min dotter kanske hon t o m vill flytta in i vagnen;)
Svar på tråden Bugaboo Donkey