Inlägg från: Jaja88 |Visa alla inlägg
  • Jaja88

Bugaboo Donkey

Stefanie skrev 2012-01-31 16:24:01 följande:
    Jag har inte heller bråttom, men vill så väldigt gärna ha den. Har längtat sedan jag provkörde den på NK när den började sälja den där, så nu när man faktiskt har beställt och betalat... Men jag håller på men det hemska projektet att sälja vår Brio Go nu. Hade jag sålt den i oktober hade jag utan problem fått 8000 för den med alla delar och tillbehör, nu säljer en massa butiker ut sprillans nya för 7500 med sitt- och liggdel samt babyskydd med bas så att jag skulle få det jag vill ha för den är inte en chans... Trist, men så är det. Gillade vagnen och hade behållit den om det inte var för att jag behöver en syskonvagn nu. Fast jag tror att jag kommer att gilla donkeyn ännu mer..! 

Ja, precis man vill ju gärna ha den nu! Vi beställde ju en massa andra saker också så det blir jättespännande att få hem allt :) Vi hade en brio go när sonen föddes också, men jag tyckte inte att han satt så bra i den. Så vi bytte till en emmaljunga ozone sen, den har vi också sålt nu. Man längtar ju givetvis efter att provköra åsnan! Den går ju att körs i mono först :)
  • Jaja88
    jean1 skrev 2012-01-31 16:45:47 följande:
    Japp, från Pramworld !

Men då tar det ju iaf en vecka från det att de skickar den alltså! Hoppas du får din imorgon och att min skickas :)
  • Jaja88
    Stefanie skrev 2012-01-31 15:59:59 följande:
    Okej. Om du hade fått höra något hade jag nog hört av mig redan idag, men som du säger; hoppas på i morgon!
    Har du hört något idag? Jag har mailat och frågat men inte fått något svar på det än!
  • Jaja88
    Stefanie skrev 2012-02-01 17:35:06 följande:
    Nej, ingenting. Jag tänkte maila men har inte gjort det. De har ju stängt för dagen nu, men kanske slänger iväg ett mail i kväll som de ser i morgon.  Om jag inte hörde fel sade de 1,5 vecka till mig när jag beställde och det är väl på fredag och de lär ju inte hinna få vagnen hem till min dörr innan mitten på nästa vecka... Kan leva med det men hade ändå trott att de skulle skicka vagnen senast i måndags.

Ja, jag trodde att den skulle skickas direkt när jag hade betalat. Men när de sa att den skickades från bugaboo i fredags så trodde jag ju definitivt att de skulle få iväg den idag. Jag mailade i morse och fick inget svar på hela dagen. Men nu får man väl hoppas på imorgon då så den är här under nästa vecka iaf!
  • Jaja88

Nu har jag fått ett mail med trackingnummer! Skönt!

Men av nån anledning står det på tyska eller holländska där man ska söka efter paketet och jag fattar inte vad man ska välja.

Var det samma för er andra som har beställt från PW?

• Jaja88
    79Malla skrev 2012-02-02 17:23:59 följande:
    Ni som skulle fått vagnen levererad hem, men fick hämta den med avi istället - hur lång tid tog det efter utkörningsförsöket till att ni fick avin? De försökte köra ut mitt paket idag, tror ni att jag får avin i morgon? Skulle väldigt gärna vilja hämta hem vagnen innan helgen nämligen!

Oftast kan man ju hämta utan avin. Om du har kollinumret och legitimation bara! Värt att prova kanske :)
  • Jaja88
    Stefanie skrev 2012-02-02 18:54:03 följande:
    "Hi,  unfortunately we are still awaiting stock to arrive. Once your order has come into stock you will be notified and your order dispatched."... Så jag får nog snällt vänta! Trist...

Jaha, vad tråkigt! Hoppas de får in din imorgon då! Det är iaf hela sex paket på väg till mig! Kul :)
  • Jaja88

Ni som har köpt från PW, hur ser man när vagnen är i Sverige?

Spårningen står bara på holländska ju, fast jag beställde från england. Det står att den är sorterad för vilket land den ska till om jag förstår det rätt, så stod det redan i fredags!

Någon som kan hjälpa mig?

• Jaja88
    Stefanie skrev 2012-02-07 09:15:13 följande:
    Måste bara få skriva av mig.

Jag beställde vagnen (Duo) från pramworld den 25 januari och fick då veta att det skulle ta ungefär 1,5 vecka innan jag fick den. Inga problem tyckte jag. Hade inte varit några problem om de skickat den efter 1,5 vecka heller ifall att jag hade missförstått något de sa bestämde jag mig för.

I går fick jag efter att ha bett om ett mer exakt besked om när jag kan vänta mig att den kommer veta att de får in den i lager den 20 februari och då tidigast ska den skickas till mig. Det betyder att jag får vänta ungefär 5 veckor istället. I kväll försvinner min vagn så nu ska jag i väg och låna en resevagn som jag kan ha tills dess men det känns ju så där halvkul när det är  en massa snö ute och jag har foglossning...  Jag kan inte vänta med att sälja vagnen för jag behöver pengarna.

Lite smått besviken är jag måste jag säga... 
    Ojdå, det verkar som jag hade tur att de skickade min vagn! Verkar vara väldigt svårt för dem att svara på det där med leveranstider :/

Jag väntar ju på min vagn nu,och hoppas att den dyker upp snart. Jag tycker ändå att det är konstigt att spårningen är på holländska, skickas vagen därifrån fast man beställer från England?

Hoppas det blir bra när vagnen väl kommer och inte massa strul då! Och att din vagn kommer snart.
    Jag haren brio spin till sonen som han åker i nu, den ska vi ha kvar som extravagn sen!
  • Jaja88
    Sarahkka skrev 2012-02-07 11:21:49 följande:

När man handlar från PW, duo vagnen, vad är det för tillbehör som ingår? Får man själva duovagnen komplett eller måste man köpa till ngt?

Du får den komplett med samma delar som ingår i Sverige! Till duo är det ju två sittdelar och en liggdel, även regnskydd ingår. Du får däremot inga myggnät så det kan man ju köpa till och åkpåse och sånt om man vill ha det.
Svar på tråden Bugaboo Donkey