Bugaboo Donkey
Stefanie skrev 2012-01-31 16:24:01 följande:
Jag har inte heller bråttom, men vill så väldigt gärna ha den. Har längtat sedan jag provkörde den på NK när den började sälja den där, så nu när man faktiskt har beställt och betalat... Men jag håller på men det hemska projektet att sälja vår Brio Go nu. Hade jag sålt den i oktober hade jag utan problem fått 8000 för den med alla delar och tillbehör, nu säljer en massa butiker ut sprillans nya för 7500 med sitt- och liggdel samt babyskydd med bas så att jag skulle få det jag vill ha för den är inte en chans... Trist, men så är det. Gillade vagnen och hade behållit den om det inte var för att jag behöver en syskonvagn nu. Fast jag tror att jag kommer att gilla donkeyn ännu mer..! Ja, precis man vill ju gärna ha den nu! Vi beställde ju en massa andra saker också så det blir jättespännande att få hem allt :) Vi hade en brio go när sonen föddes också, men jag tyckte inte att han satt så bra i den. Så vi bytte till en emmaljunga ozone sen, den har vi också sålt nu. Man längtar ju givetvis efter att provköra åsnan! Den går ju att körs i mono först :)