Inlägg från: Malinooo |Visa alla inlägg
  • Malinooo

Bugaboo Donkey

Denimbee: då förstår jag. Vad jag förstått är de väldigt enkla att bära i bumperbaren som går mitt över. Och de är ju bara 30cm breda så det kanske blir lite tajt att ha mjuklift i.

• Malinooo

Inebrine: har hört att det inte ska va så svårt att reklamera ett knarrande chassi. Hör av dig till din återförsäljare. Angående liggläget, menar du när barnet sittermed ryggen mot dig, framåtvänt läge? För isf så är det bra att du inte kan få den i liggläge då det inte ska gå. Om du har barnet mot dig, ansikte-ansikte så finns det tre lägen, sitt - vilo - ligg. När barnet är framåtvänd så finns två lägen, sitt och vilo.

Denimbee: nej det där kan inte stämma. Vad säger ni superrutinerade donkey mammor? Låter för bra för att vara sant och då är det oftast inte en äkta.

• Malinooo

Lotus: jag beställde från dom för två veckor sen så jag väntar fortfarande, nu beställde jag Ifs en duo plus bilstolsadapter och mugghållare - betalade 12.400 Ink frakt. Så priset du har låter absolut rimligt för en twin. Jag har mailet dem ett x antal ggr med frågor osv och tycker att servicen varit kanon plus att de är väldigt snabba att återkoppla. Hur det är med reklamationer osv kan jag tyvärr inte svara på men hoppas att någon annan kanske vet? Jag tror dock att de är bra på det också :)

• Malinooo

Lotus: vi köpte till mugghållare och adapter till bilstol. Ska köpa en åkpåse också men kände ingen panik med den. Köpte förresten också en sittdyna, ska köpa en till när våren närmar sig och lillasyskonet vill byta från liggdelen, har inte bf förräns i december så de e ingen panik.

Pingping: men oj, 2 veckor! Då håller jag tummarna att min kommer snart, beställde svart/electric blue. Hoppas hoppas hoppas!! Hur fungerar det? Mailar dom när dom skickar vagnen från PW? Och sen tar det en vecka?

• Malinooo

Lotus: ja exakt! Så vi kan sälja den vi har mesans den fortfarande har garanti kvar. Tjänar nog mer på att sälja den nu än i december/januari lixom :). När har du bf?
    Jag köpte en svart/electric blue och har en sand dyna till. Kommer köpa till åkpåsen också men i svart tror jag. Haha jag vet det är supersvårt att välja.
    Jag ville ha jade men sambon sa blankt nej på den tyvärr, så han valde electric istället. Men verkligen i-landsproblem :)

• Malinooo

Pingping: jaha ja det låter ju som att den kommer från Holland. Det är ju ett holländskt företag men skumt ändå. Jag har haft mailkontakt med PW och enligt dom ska budföretaget lämna vagnen vid dörren, är man inte hemma vid leverans så ska man ringa dom å boka ny tid för leverans. Så det var också märkligt att du behövde hämta den själv.

• Malinooo

Lotus: åh nästan på min födelsedag :) (16/12). Jag har bf den 26/12, ska på rul nästa tisdag så lär ju bli flyttad då.

Ja exakt jade är den gröna. Electric är en annan typ av blå, kolla på dom special edition färgerna. Där finns jade, Electric och en skitfin korall röd.

• Malinooo

Pingping: Attans, jag bor också i Sthlm så jag trodde att det skulle va så som du beskriver. Men jag mailade PW å frågade och då sa de att jag bara kunde boka ny utkörning. Jaja, tur att vi har kombi :). Och visst är det skumt att dom bara tar för givet att man är hemma, dom flesta jobbar ju.

Naimis: men oj!!! Fan hoppas dom skyndar sig!!

• Malinooo

Åh får du tvillingar? Va spännande!! Ska ni kolla kön? Ja den 16:e är en riktig toppendag ;).

Exakt, den är lite mörkare å går lite åt det lila hållet.

• Malinooo

Plupp E: lyllo! När beställde du? Jag fick också 60 nämligen. Kanske nåt nytt när dom
    Märker hur många från Sverige som beställer :)

Svar på tråden Bugaboo Donkey