Bugaboo Donkey
Tack! Vill också ha något lite tåligare tyg på utsidan. Älskar dina sufletter! Supersnygga! Har en rulle mönsterpapper här hemma så det blir väl till att knepa och knåpa så fort barnen tillåter!
Måste fråga er som har stenkoll på allt!
Är det meningen att bakhjulen ska luta lite in mot vagnen? Min man påpeka det idag när han gick en bit bakom oss. Själv har jag aldrig sett det eftersom det är jag som brukar putta runt på vagnen.
ÅÅÅhhh va irriterande, har nu läst igenom 104 sidor om just Bugaboo Donkey och det visade sig vara den GAMLA tråden... orkar inte gå igenom 304 sidor till här..
Det jag vill veta är (gällande TWIN):
Vart det är billigast att beställa ifrån (land och företag)
Vad frakten kostar
Om ja behöver köpa sittdynor/åkpåse (eller passar Cameleons)
Någon snäll som orkar hjälpa mig... pusst!
I morgon ska jag köpa tyg till suffletterna och även till bumpern. Räcker 1m tyg åt varje set eller ska jag köra på 1,2m per set?
Vad har ni för sorts tyg på insidan? Jag ska använda ett vattenavstötande på utsidan så jag tänkte att det på insidan kanske kan vara ett enklare tyg, eller?
Hoppas inte mitt innertyg ställer till det. Jag älskar min Donkey MEN orginal sufletterna är lite väl fattiga, har dem i off white och får slänga över filtar eller jackan när solen lyser starkt så minstingen kan somna.
Längtar tills nästa vecka då mannen ska jobba i Malmö. Då ska han köpa tyg åt mig så jag äntligen kan sy mina sufletter och skydd till bågarna! Kul när man kan förändra vagnen!