• Anonym (Kaffedraken)

    Ni som snabbt blev gravida med 1:an och 2:an..hur snabbt med 3:an?

    Mamma till Jesper -95,Silas -09 Sackarias -10
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-02 13:05
    Hann trycka i väg innan jag hann skriva mera

    När i försöksordning kom 1:an,2:an och 3:an till?
    Åt ni något kosttillskott?
    Samma pappa till barnen vill jag veta också..
  • Svar på tråden Ni som snabbt blev gravida med 1:an och 2:an..hur snabbt med 3:an?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Samma pappa till mina, 1:an blev till på första försöket. 2:an helt oplanerat och jag åt både minipiller och ett dagen efter eftersom jag hade kommit lite ur balans;) . Har precis plussat med nr 3 på 3;e försöket;)

  • Anonym (Kaffedraken)
    Underbaraprinsar skrev 2011-08-02 14:01:54 följande:
    Samma pappa till mina, 1:an blev till på första försöket. 2:an helt oplanerat och jag åt både minipiller och ett dagen efter eftersom jag hade kommit lite ur balans;) . Har precis plussat med nr 3 på 3;e försöket;)
    Grattis!!
    Hoppas de går lika snabbt för mig med
    1:an= tre försök
    2:an = tre försök
    3:an = 1 försök (då va tvåan 7 veckor..har hört att de är LÄTT att bli gravid om man nyss fött barn)
    2 och 3 har samma pappa...
    Nu är vi på 2:ndra försöket..har ÄL nästa vecka..så BIM är långt borta...
    Mamma till Jesper -95,Silas -09 Sackarias -10
  • Anonym (Kaffedraken)
    Underbaraprinsar skrev 2011-08-02 14:28:53 följande:
    Tackar!! Ah häftigt att redan bli gravid! Alla lyckönskningar till att du snart får ditt plus!
    Tusen tack!!
    Mamma till Jesper -95,Silas -09 Sackarias -10
  • Anonym (Kaffedraken)
    Underbaraprinsar skrev 2011-08-10 08:53:09 följande:
    Blev dock MF här så jag får återkomma om vi lyckas igen
    Nej!!
    Bleklagar!!
    Lycka till i fortsättningen

    Kram
    Mamma till Jesper -95,Silas -09 Sackarias -10
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag hoppar in här för jag är också superintresserad av svaren.. Både första och andra har blivit till på försök 0, vi har tänkt att vi ska börja men inte riktigt hunnit börja räkna som försök och så har jag ändå blivit gravid precis när jag slutat med piller och bara hunnit ha en mens. Nu har jag slutat med piller för 1 1/2 vcka sedan, Väntar på att kroppen ska " komma igång". Så jag hoppas jag snart kan skriva in att tredje försöket gick lika lätt... Men den här gången är jag mycket mer "fokuserad" på det, så nu lär det väl bli jättesvårt bara därför...

  • Anonym (Kaffedraken)

    JAg åt rosenrot förresten båda första gångerna, så det har jag börjat med nu också ifall det hade ngn effekt.

  • Anonym (Kaffedraken)
    LoTmamma skrev 2011-08-10 09:52:04 följande:
    JAg åt rosenrot förresten båda första gångerna, så det har jag börjat med nu också ifall det hade ngn effekt.
    Jag äter glandin...nu väntar BIM 22/8...Brukar ha riktiga PMS-besvär sen 3 månader tillbaka,börjar ca en vecka efter ÄL..så då kan jag inte se de som grav-symptom heller...bara invänta BIM,,,
    Mamma till Jesper -95,Silas -09 Sackarias -10
Svar på tråden Ni som snabbt blev gravida med 1:an och 2:an..hur snabbt med 3:an?