• selmv

    Era tidiga graviditessymptom ca en vecka innan Bim.

    Jag undrar hur andra har känt innan mensen skulle komma, jag har svullen/spänd mage (känns som att ngt trycker ut den nertill).

    Och det stramar till emellanåt nertill i magen och ibland ut i ljumskarna.

    Emellanåt har jag molvärk i både magen och i nedre ryggen.

    Har inga känningar i brösten eller illamående eller trötthet.
     
    Har Bim den 9 aug.   

      Men man nojar ju så lätt upp sig !!!!

  • Svar på tråden Era tidiga graviditessymptom ca en vecka innan Bim.
  • Dr to be

    Mensvärk en vecka efter äl sedan ingen mer värk än så länge. Brösten började kännas konstiga. Speciellt ena bröstet gör mer ont än det andra och har gjort så sedan drygt en vecka efter äl.

    Plussade i söndags

    Håller tummarna för dig!

  • MadeleineK1501

    Hej! Jag har bim den 8 agusti det jag känt är att jag har as ömms bröstvårtor. Sen ifredags fick jag feber och ont i hela kroppen inte ont på ngt annat ställe vars i ca ett dygn har fortfarande ont i ryggen ibland , med menar jjag typ som när man har mens och får värk i ryggen. Vdet är väl de jag märkt av som är lite snnorlunda mot hur jag brukar må :) men letar inte sytom för då blir jag så besviken. :/

  • Liel

    BIM den 11-aug. Igår frös jag väldigt mycket trots ett mycket kvavt sovrum när vi skulle sova. Idag ömmar brösten...

  • PetraK

    Plusade i tisdags, det enda jag kände innan dess var att jag hade "fjärilar i magen" fast i tjejmagen, och så gick jag runt och var så där sugen som man är runt ÄL, heeela tiden, helt galet!

  • Miss A

    Hej!

    Jag tyckte jag hade graviditetssypton väldigt tidigt, illamående, halsbränna, ömma bröst, trött.. O jag plussade imorse o min bim är den 15 aug.

Svar på tråden Era tidiga graviditessymptom ca en vecka innan Bim.