• Scream2

    Fototävlingar - länkar du till Facbook?

    Hörde ett rykte...

    Folk är med i en fototävling här på FL, en vanlig fototråd med omröstnin om bästa bild. En lek med givna regler och alla ska ju försöka "tävla" på samma villkor. Att bedömma och rösta på bilder blir ju aldrig rättvist, det handlar mkt om tyckte och smak såklart. 

    Men är det så viktigt att vinna en sån tävling så man länkar till tråden via sitt Facebook?

    Gör du det? Länkar fototrådarnas omröstningar på Facebook? (där du själv deltar).      

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fototävlingar - länkar du till Facbook?
  • tahira

    Nej, det har jag inte gjort. Men om det var en väldigt rolig tävling med häftiga bilder så skulle jag kunna göra det  så att vissa ser (håller gärna FB-vänner och FL-vänner lite skilda ) länken. 

    Men jag hade inte skrivit vilket som var mitt bidrag. 


  • skrotnisse

    Jag länkade till en kompis på Facebook vid ett tillfälle. Det var med anledning av att jag tävlade med en bild på hennes hund. Hon är dock ej medlem på Familjeliv, så hon var inte med och röstade. Det var bara för att visa en stolt hundägare, inte för att ragga röster bland vänner.... Var det mig du menade?

  • Scream2
    skrotnisse skrev 2011-08-07 22:42:13 följande:
    Jag länkade till en kompis på Facebook vid ett tillfälle. Det var med anledning av att jag tävlade med en bild på hennes hund. Hon är dock ej medlem på Familjeliv, så hon var inte med och röstade. Det var bara för att visa en stolt hundägare, inte för att ragga röster bland vänner.... Var det mig du menade?

    Nej, absolut inte. Det jag hörde var i syfte att ragga röster!
  • Madame Mom

    Nope, det gör jag inte..  Vet dock en del som fiskar röster överallt...  på sina bloggar tex..  Så jäkla löjligt!

  • Scream2
    Madame Mom skrev 2011-08-07 22:54:53 följande:
    Nope, det gör jag inte..  Vet dock en del som fiskar röster överallt...  på sina bloggar tex..  Så jäkla löjligt!

    Jomen visst är det!

    Personligen håller jag mitt FL liv vida skiljt från mitt riktiga liv  
  • Twilight

    Aldrig i livet, vem vill vinna genom att fuska?

    Nu när jag sett folk som gör det tänker jag inte tävla mer här. 


    ♥Älskade barn, vad vore mitt liv utan er♥
  • tahira

    Sedan vill jag ibland inte heller vinna Obestämd. I de tävlingar där vinnaren får bestämma tema till nästa gång blir jag alltid lättat när jag inte vinner . Men jag är ju med och tävlar ändå, så jag undrar ibland om jag är riktigt frisk


Svar på tråden Fototävlingar - länkar du till Facbook?