• Anonym (Ärlig­het är A o)
    Äldre 19 aug 03:14
    10305 visningar
    12 svar
    Inlägg från Anonym (Ärlighet är A o) Visa alla inlägg
    12
    10305

Han ljuger sönder vårt förhållande

Anonym (lögnarens fru) skrev 2011-08-18 23:04:21 följande:
    Jag börjar  undra om det är mig det är fel på? Är jag för känslig? Får man ta att ens partner ljuger och smyger bakom ens rygg? 

Kära TS!

Nej det ÄR INTE FEL PÅ DIG!!! 

Och du är inte för känslig!!!

Verkligen inte det ska man inte ta o absolut inte gång på gång. Den man är gift o lever med, är ju inte bara ens man o barnet(barnens) pappa utan också ens bästa vän som man ska kunna lita på i alla väder! Jag blir så ledsen när jag läser sånt här för vissa lögner sätter så fula ärr och en massa onödiga tankar som tar all ens energi. Inför prästen lovar man ju just det här med att vara ärlig mot varandra, men tyvärr är det en hel del som inte förstår meningen med just det att vara ärlig! Jag vet precis hur det känns och till slut undrar man om det är fel på en själv, men nej det är ju inte det, men oftast vill de män som beter sig så, få det till att det är den andre som är känslig m.m. Du verkar vara en ärlig person själv, så jag hoppas att den där typen ändrar sig mýcket snart o inser vilken fin människa/fru o mamma du är!

Lycka till många kramar från mig till dig!     

en mamma o mormor som tänker med hjärtatHjärta

Svar på tråden Han ljuger sönder vårt förhållande
Logga in
Bli medlem
Medlemsregistreringen är tillsvidare avstängd mellan 00:00 och 07:00. Vänligen återkom senare.