• EJai

    Skall vi träna ihop?

    Jag har ingen motivation om inte jag tävlar om saker så e nån med å tävlar? Man tävlar mot sig själv i grunden men kanske man verkligen väljer att köra på när man har varandra och man visar upp resultat här på fl. Man skriver start vikt och läng på sig och midjemått. Sen så tränar man på med den form av träning man känner passar än själv och redovisar 1 gång i veckan. Det underlättar om man bara äter mat och kanske söt  intag max 1 gång i veckan för störst chans till goda resultat. Vill man så kan vi ha före bild och sedan ta varannan vecka eller om vi kör månads bild. (bild tas 1 meter från kropp) Hoppas ingen skall känna att det känns fel att dela med sig å ingen skall ha öppna synpunkter här i tråden om någon annans kropp om det inte är posetiva saker så man växer och blir motiverad att fortsätta kämpa för att uppnå sitt mål

  • Svar på tråden Skall vi träna ihop?
  • Fjolltuss

    Verkar som denna tråd har dött helt ? Men jag vill.. Måste komma igång nu efter mitt andra barn (8/2-12)..
    bor på hisingen här med....  

  • EJai

    still her och lika otränad. haha men e på. men hur skulle ma kunna lägga upp det?

  • Fjolltuss

    Nu har jag nyligen fixat kort på Lundby badet.. Vi är några som kör gruppträningar tillsammans... Körde Tord och fredag... Vilken träningsvärk... Dax igen nu på måndag,..

  • EJai

    Härligt funderar på ett guldkort där men har inte hört så mycket om det så inte blivigt att man tagit tag i det. sen kommer jag hem som det e nu kl 18 varje dag å då e man trött som man är. Dem har ingen barn passning där va?

  • Fjolltuss

    Jo det är riktigt segt att komma iväg.. Även om jag bara går hemma med minsta dottern så.. Som sagt Det brukar bli lättare om man har några mer och träna med.. Jag har gym och gruppträningar kortet... Bokar smidigt pass över nätet... Tyvärr så har dom ingen barnpassning.. Jag har tur som har sambon som kan ta barnet.. Och varannan vecka ta båda barnen...

  • Fjolltuss

    Åh roligt med en till :) bor du här i Göteborg eller vart håller du hus ? :)

Svar på tråden Skall vi träna ihop?