Anonym (27åring) skrev 2011-08-20 22:22:52 följande:
Vad roliga ni är, han har faktiskt sagt att vi kan ta ett glas vin innan för att båda ska slappna av
Mandolin
Ja, han hade också hämningar i början, ville inte klä av sig osv, sa att han hade fet mage osv men jag älskar hans kropp den är helt perfekt i mina ögon. Samtidigt kan jag bara inte tänka mig att han skulle tycka så om mig. Men med tanke på vilket tålamod han har med mig och aldrig har försökt tvinga mig eller tjatat så borde han kanske tycka om mig endå? Vi är som sagt bara vänner inte ett par och det fungerar för båda. Tack för ditt inlägg för ibland känns det som att alla andra tjejer bara kan kasta av sig kläderna i dagsljus och ge sig ohämmat till killen utan minsta besvär eller komplex.
Dessutom är det typ så dom flesta killar skriver här att dom vill ha det, att det osexigaste som finns är osäkerhet...
Jag tycker det låter som att han tycker om dig. Har ni känt varandra länge eller handlar det om nätdejting?
Att ni inte är ett par behöver inte spela någon roll. Om han är värdig att bli din första är det fint ändå, kanske kan han hjälpa till att bygga upp ditt självförtroende lite så blir du mindre blyg att ragga på nån annan sen.
Självsäkerhet är sexigt, ja, men när man tänker i de banorna handlar det om en helt annan situation. De flesta killar gillar att bli förförda men det betyder inte att de inte gillar att förföra också, om du fattar hur jag menar. Min nuvarande var självsäker och det kändes bra, bland annat för att jag då kunde vara säker på att jag inte lurade honom till något och dessutom var det spännande att se vad han skulle hitta på. Men den blyga killen jag berättade om förut var intressant på ett annat sätt som inte var sämre men annorlunda. Där kändes det som att vi hade en förtrolighet där han kunde berätta hur osäker han var och det var så väldigt fint. Om vi hade fått mer tid tillsammans hoppas jag att jag verkligen hade kunnat visa honom hur fin han är och vem vet vilket vilddjur det hade kunnat locka fram efter några veckor i sängen?

Tyvärr fick vi inte den tiden. Nu saknar jag honom igen.