Grattis Cannelle!
Jag kopte en gammal Emmaljunga innan Winston kom, men jag fick ocksa ett akut snitt sa den var for tung for mig. Den blev extrasang hemma hos pappa (tills han vaxte ur den) istallet. Eftersom det blev lite panik att hitta en ny och jag inte har nga pengar kopte jag en Graco Mirage Travel System for typ £100. Jag har haft vagn-avund sen dess, men den ar latt och latt att styra, far plats overallt (Emmaljunga ar ingen LDN-vagn...) och nu (6 manader) hatar han att sitta i vagnen anda sa det hade inte spelat ngn roll om jag hade lagt £600 pa vagn. Forutom Emmaljungan har jag har provat en P&T modell, en ny Brio och en Mothercare Excursion sen han trottnade pa vagn med samma resultat. Ligg-del av Brio trottnade han pa, och vaxte ur, vid 3 manader. Jag ska kopa en paraply-vagn snart, nar han sitter helt rakt i ryggen, blir nog om nga manader.
Tills dess anvander jag en Ergo-sele. Jag gillar den. Nar han var mindre (och satt pa infant insert) fick jag ganska ont i ryggen av den, men det kan ha varit for att jag var mer spand nar jag anvande den, for nu gor den inte ont langre.