• glenda

Någon mer gravid i London?

Jag tog med Winston over jul, nar han var 2 manader, och sen nga manader senare igen nar han var 4 manader. Ska aka igen nasta vecka. Jag akte ensam bada gangerna (och igen nasta vecka). Forsta gangen var bast, han bajsade iofs ner sig och det var lite bokigt (kanner hur det kommer upp bajs over blojan till ryggen, precis nar trolley ar framfor, forsoker unvika kladda ner bebis + mig med bajs tills trolley ar forbi, sen oppna overhead locker och hamta bytpasen och sen knola sig in och byta pa flygplanstoalett... jobbigt! Glad)  men annars sov han bara, dom gor ju inget annat nar dom ar sa sma. 4 manader var det varre, lite hysterisk. Men nu... ojojoj det ska handa grejer hela tiden, jag har ingen aning om hur det ska ga... 

• glenda

Jag är gärna med på babyträff, fast min kanske är lite för gammal nu: 7.5 månad... 

Jag är (mkt snart 34), har bott i LDN i 12 år, jobbar som TV projektledare... (ja, eller: jobbade, innan jag blev mamma, det dröjer nog innan jag har möjlighet att börja jobba igen.) Jag heter Catrine, bor i Walthamstow, är från norr om STHLM. 

Var det ngn som undrade om färsk jäst? Finns på Fresh and Wild, och i bagerier (inte kedjorna).   

Sen tänkte jag bara säga ang. att vara ensam med bebis, och detta är absolut ingen kritik eller klapp på huvudet för dom som väljer att göra annorlunda, men man klarar mer än man tror Glad Jag har varit mycket själv med min son från början (jag och Winston's pappa bor inte ihop). Det var lite ovant först, men man kommer in i det jättesnabbt.  

• glenda

londonsvenska, vi får se till att våra stora inte "gang up" på dom små bara Glad

• glenda

Forlat att jag inte svarat pa mailet, men jag ses jattegarna ocksa om det blir ngn traff.