• Anonym (Nyfiken)

Är det en myt?

Hej!

Jag undrar nu följande :)
    Är det en myt att flator med långa naglar inte har sex???

• Svar på tråden Är det en myt?
  • Suri

Nej, det är sant. Så fort det blir torra tider börjar naglarna växa som ogräs.

• giftfri

Bara om dom är feminister.., fast feminster har väl inte sex öht.

Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
  • Anonym

Tja, *jag* föredrar ju helt klart att ha sex med en tjej som har kortklippta naglar, men det finns säkert andra som har andra preferenser, så helt vattentätt är det ju inte.

• giftfri
    Anonym skrev 2011-08-24 09:43:23 följande:
    Tja, *jag* föredrar ju helt klart att ha sex med en tjej som har kortklippta naglar, men det finns säkert andra som har andra preferenser, så helt vattentätt är det ju inte.
    Långa nagler är ursexigt, speciellt dom vackra sk franska naglarna.., det är riktigt "hot".
    Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
  • Anonym
    giftfri skrev 2011-08-24 12:24:39 följande:
    Långa nagler är ursexigt, speciellt dom vackra sk franska naglarna.., det är riktigt "hot".
    Det spelar liksom ingen roll hur snygga de är, de rivs ändå.
  • giftfri
    Anonym skrev 2011-08-24 12:43:33 följande:
    Det spelar liksom ingen roll hur snygga de är, de rivs ändå.
    Det är ju liksom lite av meningen med dom 
  • Anonym
    giftfri skrev 2011-08-24 12:44:51 följande:
    Det är ju liksom lite av meningen med dom 
    Ja, alla är vi olika. Rivsår i muttan, nej tack, helst inte.
  • Anonym (hehe)

Med en strap-on har man inte bara händerna fria till annat - man kan spara ut sina naglar också. ;)

Svar på tråden Är det en myt?