Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Vill bara tacka en av FL's absolut mest underbara medlemmar för ytterligare ett genialt initiativ.

Tack, Maria.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-24 17:58:18 följande:
    Så lite så Anton. Inga stridsvagnar här inne bara, alright?
    Ett sidospår, är ett sidospår, är ett sidospår. Så, Maria, Stridsvagnar, F-16 Fighting Falcon, och kaliber .50 Sniper rifles är godkända diskussionsämnen. 

"Så - anything goes! " Som en charmerande  kvinna så vackert uttryckte det.

Och.....hej Aynrand.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-08-24 22:10:50 följande:
    Jättespännande. Stridsvagnar kan vi absolut prata om.

Vad gör du med dom? Försöker komma så nära så du kan klappa? Solig 
    Tex, ja. Dom är så mjuka å goa.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-08-24 22:39:10 följande:
    Särskilt jämfört med grisar.
    Har du någonsin varit nära en gris. Inte nått gubbslem. En gris ???
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-08-24 22:44:20 följande:
    1. Ja, det har jag.

Ibland pratar jag med grisar också. 

2. Vad gillar du bäst, grisar eller stridsvagnar?  Om du måste välja, menar jag.
    1. Då borde du veta att en gris är allt annat än mjuk.

2. Gissa.... 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-08-24 23:23:36 följande:
    1. Vissa delar på grisar kan vara hårda.
    2. Du gillar nog stridsvagnar mest, män brukar gilla sånt de inte kan få.

3. Skulle inte du komma och knulla mig istället för att skriva inlägg i en halvdöd tråd på FL? Solig  
    1. Sant.

2. Sant.
    3. Du är helt enkelt en underbar kvinna.
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2011-08-25 08:12:24 följande:
    Hmmmm NG berättade för mig om gubbar som har sex med bilar.....crazy shit ...but true.
    de har till och med anal sex med bilen om de tar den i avgasröret..var det inte så`NG?

www.livevideo.com/video/E7DDEC5D722A43B0A3C9B...

PS: Om jag hamnar på något museum som har en pansarvagn kommer jag aldrig att kunna se den på samma sätt igen....skall jag våga ta i vagnen utan handskar?
    Nu känner jag att jag måste göra en insats för mänsklighetens väl och ve här. Aynrand !!!  Det är ett modernt samhälle vi lever i, med allt vad det innebär, och därför vill jag, i all vänlighet, upplysa dig om att Pansarvagnar, Stridsvagnar, Dödsmaskiner, mm mm, dom förekommer i relativ stor omfattning också utanför museer, jo, det är sant. Tänkte det var lika bra å förbereda dig, fick för mig att du var helt omedveten om detta faktum.

Jag har suttit på en stridsvagn. Och det är inget jag skäms för. Tvärtom. Kan väl erkänna att jag dessutom har haft närkontakt med JA 37 och J 35. Och det är inte dom enda.....
  • Anton Chigurh
    I Blackrose I skrev 2011-08-25 10:00:29 följande:
    Gomorron Solig
    Allå. {#emotions_dlg.flower}
  • Anton Chigurh
    I Blackrose I skrev 2011-08-25 10:05:01 följande:
    Hej gubben. Hur mås det?
    Bra tack, hoppas min Ros mår ändå bättre. 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-08-25 10:12:20 följande:
    Hej

Tog du bilder, Anton. Kan du inte lägga ut dom här då. Solig  
    Det var strängeligen förbjudet å fota på militärt område. Tyvärr.

Svar på tråden Trash-tråden