• och

Trash-tråden

Yoyna skrev 2011-08-30 11:35:53 följande:

Jag är alltid snäll. Kan inget annat om jag ska vara ärlig  
    Du kan få gå på kurs hos mig. Solig
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-08-30 11:45:24 följande:
    Aah, min underbara kvinna, om du bara visste vad jag uppskattar alla dina uppmuntrande och inbjudande inlägg som du så vackert författar till mig. Och förlåt. För alla som jag ej haft tid eller möjlighet å svara på. Förlåt igen.

Tack vare dig (plus en och annan till om jag skall vara ärlig) känns det meningsfullt att gå till jobbet samt spendera mina surt förvärvade slantar på porr och vapen, och således bidra till rulljansen i största allmänhet i det här underbara landet. Skönt att du finns till.

Tack och, tack så mycket.  Och vill du kanske vara så snäll och byta nick så jag kan kalla dig vid namn. Känns så förbannat opersonligt det här. 

Angelina Jolie......ett mycket kompetent förslag till nickbyte. Om jag själv får säga det.
    Jag ska fundera på nickbytet.

Annars har jag flera förslag på saker som du skulle kunna kalla mig, fast då i ett mycket närmare sammanhang. Du skulle också spara in väldigt mycket pengar på porr. En win-win situation för oss båda.  
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 11:52:16 följande:
    Folk irriterar mig faktiskt lite idag känner jag...
    Jag kan sluta skriva inlägg på ett tag och återgå till att bara vara förkyld och tycka synd om mig själv istället, om det underlättar. Solig
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 12:09:13 följande:

Vad omtänksamt av dig {#emotions_dlg.flower}...
    Vi har redan pratat någon timme eller så idag haha...
    Jag borde vara produktiv egentligen...snart...snart...

Det var artikeln om Flashback som fick mig lite off beat faktiskt.    
    Vilken artikel?
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-31 12:48:55 följande:
    Ät vitlök och rök gräs Kyss
    Tack för vettigt tips.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-31 13:04:51 följande:
    Så lite så!

Jag får migrän av Afrika-tråden.

Visste du att gamla människor i Sverige ligger i sitt eget bajs PÅ GRUND AV att vi skänker pengar till Somalia?   
    Det visste jag inte, fast jag borde kunnat räkna ut det på egen hand när jag tänker efter.

Får kika i den tråden. 
  • och

Ok. Såväl bristen på empati som oförmågan att tänka logiskt är synnerligen beklämmande.

Man blir mörkrädd.  

• och
    Anton Chigurh skrev 2011-08-31 13:32:52 följande:
    Ängssvingel eller Timotej, vilket ger bäst effekt ???  Eller skall man kanske blanda !!!

Jag tände på lite gammalt hö jag av en tillfällighet hade liggande. Tyckte mest det luktade skit. Eller, ja, förbannat illa i alle fall, men va faen, bara det gör nytta, så.........................!

Bra tips dock. Tror jag. Och tack.  
    Jag tror att det ska vara utländskt gräs. För att gynna mångfalden, typ.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-31 13:16:15 följande:

Jag utbrister i neutoriskt, flåsande skratt när jag läser vad folk skriver.
    Folk vet ju inte vad de pratar om, utan förmedlar en känsla av vad de tycker är viktigt bara.

Fast jag har svårt att förstå att de kan prioritera äldrevård (som ju är väldigt bra överlag i Sverige) framför döende barn. 
Svar på tråden Trash-tråden