Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2012-03-08 22:25:10 följande:
    Inte ett inlägg på två dagar i trash tråden.

Vad skall vi prata om? Kanske dra snuskiga vitsar?

Den här är lite söt:

- Do you know the difference between a girl in a church and a girl in a bath?

- The girl in the church has her soul full of hope. The girl in the bath has her hole full of soap.
    Det var två tomater som skulle gå över vägen så blev den ena påkörd och då sa den andra "kom nu ketchup så går vi!"
  • MrsAssault
    PrimitivMan skrev 2012-03-08 22:36:20 följande:
    Bättre kan du. Den är ju inte alls snuskig

Det behövs lite mer tjonk tjonk i historien
    Det var två tomater som gick över vägen så blev den ena våldtagen och då sa den andra "tjonk tjonk!!!!"
  • MrsAssault
    stringtrosor skrev 2012-03-08 23:35:06 följande:
    Ja, jag blev avstängd. Skäms
    Vad har du nu hittat på för bus!!!!
  • MrsAssault
    stringtrosor skrev 2012-03-09 13:21:01 följande:
    Jag laddade upp en bild på en snygg tjej, som hade utmanande kläder på sig.

Tycker det är orättvist att jag blev avstängd, för alla bilder jag laddat upp har ju varit på folk med underkläder på sig. Här är ju en annan som får ha kvar sin nakenbild: www.familjeliv.se/hem/bempa/presentation.php
    Fy vad orättvist!!!!
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2012-03-09 23:51:03 följande:
    Tack och! Jag tror att du skulle ha trivts i min säng nu!
    Får jag och Jason också komma å gosa med er?
  • MrsAssault
    PrimitivMan skrev 2012-03-10 00:45:02 följande:
    Glädjande att se att Blueblood har återvänt för att reta gallfeber på prettotanterna . Älskade hans valbarometer:

www.familjeliv.se/Bloggar-3-48/b123932p127706...

Jaaaa han är underbar, skulle nästan kunna tänka mig att ligga med honom endast pga valbarometern. Tyvärr tillhör jag inget politiskt parti
  • MrsAssault
    och skrev 2012-03-11 12:17:35 följande:
    Starta ett nytt parti, kanske ett som är extra främlingsvänligt förutsatt att vissa kriterier är uppfyllda?
    Har redan funderat i de banorna. Tänkte lite nya invandringsregler, man måste typ vara snygg och välutrustad för att få uppehållstillstånd. Så har man särskilda förläggningar där de får bo i två veckor i början och bara ligga med utvalda svenskar.
  • MrsAssault
    Anton Chigurh skrev 2012-03-11 12:41:57 följande:
    Så ditt nya parti skall bara assimilera manliga invandrare. Fan vilken diskriminering, Mrs.......

Katarina Sandström är från Somalia, och, med Annelies tillstånd bjuder jag gärna in somalier av hennes kaliber till min hölada, så skall du ha min röst 2014 får du allt tänka om .
    Det har jag inte sagt något om! Kvinorna måste vara snygga och välutrustade också. Tits n ass du vet!
  • MrsAssault
    Anton Chigurh skrev 2012-03-11 13:11:56 följande:
    Jaja, i så fall så, men så förväntar jag mig att jag blir en av dom utvalda svenskar du snackar om, fast jag är en Dejlig Dansk i grunden. 

Annars kan du glömma min röst i valet. 
    Absolut! Alla från den här tråden får bli handläggare på mitt migrationsverk
Svar på tråden Trash-tråden