Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Agridulce skrev 2011-11-22 22:46:42 följande:
    Euuuuuw Rose. För lite underhudsfett!!!
    Sorry, lägg upp en bild på din idealkille.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-11-22 22:59:56 följande:
    Agri, nä när de har lagom med muskler är det ok att vara lite deffad. När ådrorna syns blir man ju galen... Kan ligga å känna på blodådror hur länge som helst...
    Arbetsskada?
  • I Blackrose I

Öroninflammation.

• I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-11-23 11:30:38 följande:
    Jag förstår dock postade vi sådana bilder som följd av att Rose postar bilden av vältränade unga män...haha
    Just nu hade jag varit glad om en lönnfett gubbe med ölmage hade hållt mig sällskap...
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-11-23 11:41:41 följande:
    Hello Rose,
    du får ta väl hand om dig!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hej Solig

Jag ligger i sängen och har ont överallt.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-11-23 11:48:49 följande:
    Hoppas du kryar på dig.
    Kram!
    Tack {#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-11-23 11:49:23 följande:
    en som tar hela sängen...
    Kräks
  • I Blackrose I

Jag är klar med seriösa diskussioner här på FL. Tänker bara larva mig sista tiden.

Vill ändå skicka puss och kram till er. {#emotions_dlg.flower}

• I Blackrose I
    och skrev 2011-11-24 17:03:05 följande:
    Hej Rose!
    Mår du bättre idag? Solig 
    Hej Solig

Njä, har legat isängen nästan hela dagen och druckit flera liter te. Mår något bättre men det gör fortfarande ont i örat och huvudet.

Hur är det själv?
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-11-24 17:08:28 följande:
    Det är bra.

Lite trött, ligger i soffan och äter choklad med en katt som värmer vid fötterna.
    Mysigt med katten. Jag har en lillskit här som gnäller att jag ska leka lego med honom och stora killen vill spela dataspel. Grrrrrrr.
Svar på tråden Trash-tråden