Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

HäxanSurtant skrev 2011-08-27 17:46:53 följande:
    Skäms jag hittar inte ens tråden bland mina favoriter nu, så länka mig gärna dit Tyst

Mina naglar växer som ogräs och är stenhårda.
    www.familjeliv.se/Forum-26-431/m60178316.html

Jag skulle ge vad som helst för att få Claudias ögon. *Avundsjuk så in i helskotta*
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • I Blackrose I
    Ernst Hugo skrev 2011-08-27 19:19:24 följande:
    Sorry kära du Oskyldig jag tror jag förstår. Hade lågt blodsocker precis som nu innan sen kvällsmat.  *L*
    Sen kvällsmat? Vi äter inte mat förrän 19:30 nåt varje kväll. Har aldrig förstått hur man kan äta mat rnt 17:30-18:00.

Så vad ska du hitta på ikväll?
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-08-27 20:35:11 följande:
    Hej Rose! Bara att konstatera att vi har olika vanor vi äter alltid middag senast 17.30. Vid 19.00 börjar vi förbereda barnen inför läggning och vid 20.00 ska dom sova!

Hur har du det ikväll?
    vi brukar äta smörgåsar runt 17-18 och kvällsmat runt 18:30-20:00. Sova får dom göra innan 21:00.

Väntar på att maken lägger lillskit och sen ska jag sitta en stund och bygga lego med Nik (Vi hämtade skeppet från posten idag) och när han somnat så ska jag försöka vinna lite pengar av maken.

Du då?
  • I Blackrose I

19:30-20:00 ska det stå.

• I Blackrose I
    Ernst Hugo skrev 2011-08-27 20:37:52 följande:
    Sitter i soffan med dottern o lite chips på bordet. Skall ta det lugnt och lägga principezzan om en stund. Hänga lite på FL Glad

Själv då? 
    Bor hon hos dig eller är det din vecka?
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-27 20:44:28 följande:
    Jag tänker varje dag att jag minsann skall ha middagen klar till runt 18 och vi äter ändå aldrig fören vid 19 eller senare Solig
    Jag är inte hungrig runt 18:00 utan vill bara ha något lätt som tunnbröd, feta ost och en kopp te sen blir jag hungrig runt 19:00-20:00. Det beror kanske på hur man är uppväxt. Jag vet inte. Hemma hos mina föräldrar äter dom inte middag förräns 21:00 och när vi var nere i Iran så kunde dom duka för middag runt 22:00.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-08-27 20:49:02 följande:
    Rose, bygga lego är kul!!! Jag har en lillebror som är 10 år yngre än jag, vi brukade alltid bygga ihop, superkul ju!
    Jag älskar att bygga lego. Det är skitkul sen tycker jag om pussel också.
  • I Blackrose I

den ska jag ha

• I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-08-27 20:50:53 följande:
    Rose: Själv kollar jag på tv, min man sitter med photoshop men planen är att vi ska sätta oss på altanen å dricka lite öl strax, har tänt en massa ljus, så mysigt nu när det börjar bli mörkt!
    Mysigt, hoppas du får det du är ute efter. Ikväll ska vi bara spela och dricka en massa. Han har fått en sjukt ide om att försöka knäcka mig igen men det lär inte hända.
  • I Blackrose I
    Ernst Hugo skrev 2011-08-27 20:51:41 följande:
    Det är inte min vecka men vi hjälper varandra om det är något särskilt som ett bröllop i detta fallet. Annars är hon här varannan vecka.
    Skönt att ni kan kommunicera och att ni hjälper varandra. Inte många som klarar av det.
Svar på tråden Trash-tråden