Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-19 23:54:11 följande:
    Och en C-kupa blir inte större (kupan!!!) om omfånget är större, eller hur inte?
    Det är fortfarande en C-kupa, med större omfång? 
    Precis.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2012-06-19 23:53:27 följande:
    Föreställ dig en som har 70A med en som har 90A. Det skulle se skitkonstig ut om den som har 90A har lika stor bröst som en som har 70A. Jag vet inte hur jag ska förklara, saknar ord för det jag vill få fram. en bröst som är A för en som har 90 i omkrets är nog den minsta den personen med den omkretsen kan ha.

Grrr, någon annan kanske kan förklara bättre.  
    Jag gjorde just det, tror Maria fattar vad det handlar om nu....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-06-19 23:55:07 följande:
    Jag kan..

DU HAR FEL NG!!

Så. Nu kan vi återgå till att prata om mer intressanta saker.   
    Bra, jag har massor av förslag....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-20 00:06:34 följande:
    Vadå nu?
    Jag hade ju rätt? 
    Sa jag nåt annat ???
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-06-20 00:08:06 följande:
    Storleken är olika.

Men visst är ett E alltid ett E. 
    Du är lite sent ute, älskling. Men okej.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-06-20 00:11:41 följande:
    Fast mest du. Jättefel hade du.

Otroligt mycket fel.  
    Tycker jag med, men jag vill inte göra Maria ledsen genom att påpeka det uppenbara. Hon är dock en aning trög som inte begriper min enkla manual. Inte sant ???
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-06-20 00:17:38 följande:
    Oförskämd med, som inte nöjde sig med mitt svar från början.
    Mycket, som inte tackar oss för all möda och allt helvetes besvär vi lagt ner för att lösa hennes oerhört stora problem denna vackra afton.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-06-20 00:19:16 följande:
    Landsförrädare.

Du borde piskas. 
    Det finns det fler som borde, finns en del som planerar gå till jobbet i kjol, utan trosor, trots 22 minusgrader och snöstorm. Det här samhället är nära en total kollaps. Fan alltså.....

Men vi lämnar ämnet, tycker jag, och önskar Maria all lycka till under morgondagens inköp av BH.

• Anton Chigurh
    Va fan........ jag går väl å lägger mig då.
Svar på tråden Trash-tråden