Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Trash-tråden

Yoyna skrev 2011-08-28 16:37:46 följande:
    Där jag bor tillhör jag skaran "yngre mamma" och jag och en kompis som är lika gammal som jag brukar roa oss med att säga att vi börjar bli gamla och slitna och att det är bäst att passa på nu om man ska få nått Det är lite elakt och kan säkert verka både korkat och självupptaget men jag kan inte låta bli när andra mammor är så himla pretto och tråkiga.

Och självklart vill man helst inte vara någons nr 2!
    Hhahaha dom älskar er va, de där PK mammorna
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 16:41:01 följande:
    Va skönt att du hittat ett sätt att gå vidare!

Önska kan man ju men jag tror inte på att kärleken bara slår till. Därmot tycker jag att det är jätteroligt att para ihop folk!

Smaklig måltid!
    Ja jag är glad över det. Men det är bara att analysera sönder sig själv, få insikt om varför man gör som man gör tänker som man gör, slå sig själv på näsan miljoner gånger och våga erkänna det för sig själv och inse att ja detta är sant och nej det måste inte alls vara så i resten av mitt liv. Grovt förenklat, sen är ju alla olika och rustade på olika sätt.

Jadu jag och min bästa väninna sa en gång att man borde leta partners åt varandra för man är så självkritisk på sina egna nackdelar och blid för sina fördelar, men andras verkar man se klart som stjärnor en kylig vinternatt

Maten blev helt great, dottern tyckte djuren skulle få resterna så de också fick äta så gott som vi just fick.

Nu skall jag messa tösens pappa och se om han är hemma, han fyller år idag och dottern ville gärna gå dit och säga gratis. Så jag får kolla om dom är hemma och om det går för sig.
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 16:43:58 följande:
    Är du säkert på att du inte är släkt/syskon till mig? Det där kunde ha varit mina ord.
    hehe vet inte, ryktesvägen säger att min pappa har 14 avkommor men vi är bara 4 som står på honom. Så om din pappa är en skum bulgar-turk med vanan att skita i sina avkommor så kan det ju vara möjligt.
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 16:47:35 följande:
    Det gör du rätt i. Ingen är värd så mycket att man låter sig förstöras pågrund av personen vad det än gäller.
    Starkt gjort av dig.
    Nalle{#emotions_dlg.flower}
    Det tog tid, men åhh vad det var värt det OCH vad livet är enklare, lättare och mkt skönare utan den där jävla offerkappan. Jag förstår att det låter lite rått och så där men helt allvarligt, det är skit svårt att beskriva på annat sätt

FL var en god bit på min väg hit, jag hängde anonymt i trådar för oss med övergrepp och våldtäkt i bagaget OCH man fick både stöd, läsa om andra och ifrågasätta sig själv, mycket, gjorde gott på mig iaf. Sista biten var att berätta för min mamma om min våldtäkt som tonåring och sen liksom det mesta bara rann av, helt sjukt, men så var det. Råkade glömma fylla i mitt anonym nick här inne en dag och svor ve och förbannalse, 30 min senare tänkte jag att va fan, skit i det, de är ju inte jag som felat, när ja väl gått över den gränsen så slutade jag vara tyst IRL också och jag chockade nog många när jag bara sa rakt ut som det var, men jag orkade inte bry mig, för mig var det en stor del i min rehabilitering typ.
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 16:58:41 följande:
    Älskar är rätta ordet! De skrattar plågat och sen vänder de på klacken och muttrar på vägen mot bilen
    Sann kärlek i sitt vackraste sköte!

De ser garanterat ut som CS när det går.

Citronsnippor!
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 17:25:17 följande:
    Citronsnippor! aldrig hört, faan va roligt uttryck!
    Används flitig av mig och syrran. De bästa är att man liksom kan säga men usch vilken CS och ingen fattar

Innan CS blev helt bokat som användbart så testade vi lite andra varianter, CitronFitta, CitrusVagina, men CitronSnippa ja den blev så klockren så den behöll vi. Det blev ett surrogat ord för när vi egentligen ville säga jäva surfitta eller bitterfitta om någon/något.
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 17:36:19 följande:
    Min slutsats (som jag glömde komma fram till i ivern över ett nytt och bra ord) är alltså:

Bitterfitta - kan man vara om man har skäl för det och är beredd att kämpa lite

Citronsnippa - sur och dum utan anledning (förutom dåligt sex kanske, men det är man ju oftast två om och där tänker jag mig att en CS inte är villig att dra sitt strå till stacken  )
    Perfekt tolkning tycker jag.

Nu skall vi cykla in till byn och köpa glass, blev sjukt sugen och imorgon tänkte jag köra igång med lchf och då blir det ingen glass alls så.
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 17:49:33 följande:
    Bara att lassa in ikväll då!  
    Yeah nått sånt.... När jag bara rullar fram känns som en bra mening för kvällen!

Hej svej så länge!
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 18:55:42 följande:
    Nej, min pappa var nog också en kvinnotjusare och jag har väl hört rykten om att han har haft sina "felsteg'" med en och annan men nej, han sket inte i oss. Han är den bästa jag har i mitt liv. Den som gett mig stöd och vägledning i mitt liv.
    Tycker bara att många saker som du skriver om dig själv passar in på mitt liv och hur jag känner inför olika saker.
    Har själv varit utsatt för sexuellövergrepp som 10åring och det tog väldigt långt tid att lägga ifrån mig offerkappan som du säger. Jag bar på min hat ända fram till förra året när jag besökte stället där allt hände för första gången efter mer än 20år. Det var tufft. Det var det verkligen.
    Jag vet också att jag inte klarar av killar med riktig mörka ögon pågrund av killarna som gjorde övergreppet. Jag kommer nog aldrig glömma det men jag har accepterat det och kommer aldrig låta det påverka mitt liv.
    Jag tror man liksom måste nå den insikten på nått sätt, att de inte skall få styra ens liv, att de inte alls har rätten att krossa så mkt för en. Hur man når dit och om man når dit är nog väldigt individuellt.

Förstår ditt tänk om ögonen, jag klarade inte blonda, långa, smala män med blå ögon, fick fan frossa i hela kroppen ända till jag mötte dotterns pappa, så för mig var det där en bra erfarenhet på många sätt, en blondie som krossade mig och en annan blond som hjälpte mig ta steget över det Men jag dras liksom inte till långa, blonda män med blå blick om man säger så
  • HäckHäxan
    Binary skrev 2011-08-28 18:35:41 följande:
    så det är här alla vackra kvinnor hänger...
    Din smörfågel!
    Binary skrev 2011-08-28 18:40:01 följande:
    Saknar bara en för att samla de fagraste damerna på FL här inne ju, men hon sitter i soffan och har somnat :-P
    Mmmm så sött Hjärta Du får väcka henne på nått gulligt sätt.
Svar på tråden Trash-tråden