• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Ernst Hugo
    Yoyna skrev 2012-01-05 19:19:45 följande:
    Kontinuitet, kvantitet och kvalitet! kan inte bli bättre eller hur?

Ta för dig Björnen...

Har ni förbjudit Birger att lägga in sina bilder? Förvånad
    Come on katten - det svänger ju...
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-05 19:29:40 följande:
    Såklart gör han det. Anton är modig som få. En riktig hjälte.
    Min hjälte. Bara min. Hjärta
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-05 19:29:06 följande:
    Och vi kan använda min telefon, din j-vla snåljåp.
    Vet du egentligen hur jävla mycket diesel traktorhelvetet gjorde av med under resan ner till dig. För å inte tala om åtgången på glögg ???

Jaja, jag vet, men jag betalar fan inte telefonen här. Inte en chans. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-05 19:32:23 följande:
    Vet du egentligen hur jävla mycket diesel traktorhelvetet gjorde av med under resan ner till dig. För å inte tala om åtgången på glögg ???

Fick du inte valuta för pengarna eller?
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-05 19:31:20 följande:
    Min hjälte. Bara min. Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-01-05 19:32:23 följande:

GUD vad du är snål!
    Eau de Salope
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-05 19:33:23 följande:
    Fick du inte valuta för pengarna eller?
    Jojo.....jaa, okay då. Jag skall hålla käften här. Förlåt. Men du står för telefonen.....snälla

Nu kom det dessutom folk, så Anton loggar av, tillfälligt, och önskar dig, och alla andra, men mest dig, en fortsatt underbar kväll.