Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

och skrev 2011-08-29 19:43:02 följande:
    Öl är jättegott i maten faktiskt. Bra du sa det, det hade jag glömt bort.
    Öl i pannkakssmeten är mkt bra
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-29 19:31:29 följande:
    Kan vi inte bara pussas istället!!??
    absolut kom lite närmare..........
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-29 20:05:47 följande:
    Med nöje...! Frågan är hur mycket närmre jag kan komma innan detta blir helt oanständigt...
    det beror på hur exhibitionistisk du är.............
  • Aynrand
    Driftwood skrev 2011-08-29 20:08:48 följande:
    Inte bara vin då alltså
    NG dricker som en svamp.........
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-08-29 20:52:03 följande:
    Hehe, efter mer än 10års äktenskap med en ryss by blood och en besvärmor som häller vodka i princip ALLT så smittar det av sig. Vodka i mat är urgott och med kyckling smakar det himmel.
    det ser gott ut...lite blattemat som man gillar haha.
    var inte din man armenier...där äter man gott med...
    många armenier i frankrike...hade en bland mina närmaste vänner
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-08-29 21:36:19 följande:
    Blattemat? Obestämd Såg du inte maten jag gjorde i förrigår? Där snackar vi om blattemat.
    Han är uppväxt som en armenier eftersom hans föräldrar är födda i armenien och har tagit över den armeniska kultur/tradition men hans förfädrar är från Ryssland så jag brukar säga att han är ryss by blood.
    Jasså? Jag visste inte att det fanns så många armenier i Frankrike. Armenier från Iran eller från Armenien?
    Armenier från Armenien. Många kom i början av 1900 talet som flyktingar.....då turkar och ryssar gav sig på dem.

Många har smält in totalt efter några generationer medan andra bibehåller sin identitet. Min kompis pappa vr armenier, såg verkligen ut som en, mkt mörk och den berömda kraftiga näsan...haha
    han påstods vara aktiv som armenier och när turkiska dignitärer vistades i staden eller i närheten hämtade polisen honom och han fick bo på hotell på annan ort under bevakning. Han var mkt trevlig men det gällde att inte bråka med honom. Min kompis var hans dotter. En kompis till mig förlovade sig med henne...när de började bråka så kom pappan till deras bostad och gav honom 10 min att ta sina saker och bara försvinna....an offer he could not refuse haha...så var det med min tjejkompis med armeniska föräldrar...hon var aldrig min flickvän (som tur var) fast henness föräldrar hade nog tyckt om det....lite speciellt med andra ord!
  • Aynrand

Hej Alla och godmorgon!
    kl är 9.50 har varit på kontoret i nästan en timma och det är bara jag här...Gud vad skönt att sitta med en koppa kaffe ensam på jobbet!

• Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-08-30 08:56:01 följande:
    Hej Solig

Min klocka är fortfarande 8:50 och ja, jag har också varit här i en timme. Händer nada.
    Hej hej
    du har rätt jag tittade fel...ännu bättre så haha.
    för egen del så händer det en del jag kan kan jobba mkt effektivt och få lika mkt gjort på en timma som på kanske 4 timmar när alla är här.

Hur är det med dig  Rose....skinner solen i ditt hjärta idag?
Svar på tråden Trash-tråden