Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 15:18:26 följande:
    Hur jag känner Rose? Haha...

Ja du, jag tror vi först "träffades" i religions och politikforumet för något, några år sedan.
    Det är mest där vi hängt, bråkar, debatterat och haft kul.
    Sedan x-antal tramstrådar och några telefonsamtal samt en del sexuella sammanhang    
    Kyss
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • I Blackrose I

Jag sa ju att ni skulle ändra synen om mig. Skäms

• I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 16:09:26 följande:
    WOW. För mig är det helt obegripbart, men jag har liksom aldrig varit attraherad av någon som är så mkt än äldre än mig. Min syrras sambo är 18 år äldre än henne och 12 år äldre än mig och jag hade nog lagt benen på ryggen om en man på 45 raggat på mig idag och då är jag ändå 31 nu.
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 15:32:31 följande:

Det är dom enda jag haft så varit för gamla. Han som var min gymnasielärare var jag tokkär i. Jag älskade honom av hela mitt hjärta och vi flyttade till och med ihop (Lång historia). Att han var 20år äldre än mig vr ingenting jag tänkte på utan det var hela han jag föll för. En underbar personlighet. Han var rar, snäll, omtänksam, älskvärd, en god lyssnare, romantisk, intelligent och så hade han så vackra gråblåaögon.

Ålder har jag aldrig brytt mig om. Faktiskt. Jag har nobbat folk pågrund av detaljer i utseendet som jag inte kunde med men aldrig pågrund av ålder.
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 16:09:26 följande:
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 15:32:31 följande:

Never, jag dömer dig enbart efter hur du är gentemot mig.
    Tack. {#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 16:26:44 följande:
     Jag klarar inte män som ser eller uppför sig gubbig, de spelar ingen roll om de är 25 eller 45, det bara fungerar inte.
    Det är sjukt avtändande. Spelar ingen roll om dom är 20 eller 40.
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 16:26:44 följande:
    Jag tror och notera nu tror, att detta hänger ihop med de övergrepp jag blev utsatt för som barn, av gubbar och just därför bara jag liksom inte klarar av det. Allt annat som hade en inverka eller påverkan på min vardag, mina livsval har jag fått bort, men inte det där.
    Åh, beklagar. Du har säkert rätt i varför du reagerar så som du gör.

*Kram*
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 16:41:59 följande:
    Det är ju helheten som räknas, vad man är var för sig och vad man är och kan uppnå ihop, är man kär så är man, älskar man så gör man. Om jag älskar så kan jag utan tveka kapa av mig ena armen i ett blink. Jag är sjukt jävla lojal och jag slåss stenhårt för det jag tror på, sen om det är bästa mat för barn, handikappades rätt till hjälp eller mannen som får mig att må bäst, spelar ingen roll, tror jag på något så är det värt att slåss för eller så fungerar jag som människa iaf.
    Är du säkert på att du inte är släkt/syskon till mig? Det där kunde ha varit mina ord.
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 16:38:31 följande:
    Nej det skall ingen behöva. fast för just min del är det rätt lugnt, jag lever, jag står här och jag kna njuta ssex, så jag känner mig lyckligt lottad, för de lyckades inte förstöra en så viktig del av livet för min del. Jag var ett offer och idag är jag en helt vanlig kvinna då.
    Det gör du rätt i. Ingen är värd så mycket att man låter sig förstöras pågrund av personen vad det än gäller.
    Starkt gjort av dig.
    Nalle{#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 17:06:36 följande:
    hehe vet inte, ryktesvägen säger att min pappa har 14 avkommor men vi är bara 4 som står på honom. Så om din pappa är en skum bulgar-turk med vanan att skita i sina avkommor så kan det ju vara möjligt.
    Nej, min pappa var nog också en kvinnotjusare och jag har väl hört rykten om att han har haft sina "felsteg'" med en och annan men nej, han sket inte i oss. Han är den bästa jag har i mitt liv. Den som gett mig stöd och vägledning i mitt liv.
    Tycker bara att många saker som du skriver om dig själv passar in på mitt liv och hur jag känner inför olika saker.
    Har själv varit utsatt för sexuellövergrepp som 10åring och det tog väldigt långt tid att lägga ifrån mig offerkappan som du säger. Jag bar på min hat ända fram till förra året när jag besökte stället där allt hände för första gången efter mer än 20år. Det var tufft. Det var det verkligen.
    Jag vet också att jag inte klarar av killar med riktig mörka ögon pågrund av killarna som gjorde övergreppet. Jag kommer nog aldrig glömma det men jag har accepterat det och kommer aldrig låta det påverka mitt liv.
  • I Blackrose I

Det blev spagetti ikväll. Lagad på persisk sätt. Jag använde 1kg så det blir kvar till lunch imorgon också.

Svar på tråden Trash-tråden