HäxanSurtant skrev 2011-08-28 17:06:36 följande:
hehe vet inte, ryktesvägen säger att min pappa har 14 avkommor men vi är bara 4 som står på honom. Så om din pappa är en skum bulgar-turk med vanan att skita i sina avkommor så kan det ju vara möjligt.
Nej, min pappa var nog också en kvinnotjusare och jag har väl hört rykten om att han har haft sina "felsteg'" med en och annan men nej, han sket inte i oss. Han är den bästa jag har i mitt liv. Den som gett mig stöd och vägledning i mitt liv.
Tycker bara att många saker som du skriver om dig själv passar in på mitt liv och hur jag känner inför olika saker.
Har själv varit utsatt för sexuellövergrepp som 10åring och det tog väldigt långt tid att lägga ifrån mig offerkappan som du säger. Jag bar på min hat ända fram till förra året när jag besökte stället där allt hände för första gången efter mer än 20år. Det var tufft. Det var det verkligen.
Jag vet också att jag inte klarar av killar med riktig mörka ögon pågrund av killarna som gjorde övergreppet. Jag kommer nog aldrig glömma det men jag har accepterat det och kommer aldrig låta det påverka mitt liv.