Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Binary skrev 2011-08-28 19:19:43 följande:
    Hmm .... tror att jag ska väcka Lady T med en Latte Deluxe och ett glas vitt
    Ge henne en puss från mig också. Det var länge sen. Kyss
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 20:12:22 följande:
    Jag tror man liksom måste nå den insikten på nått sätt, att de inte skall få styra ens liv, att de inte alls har rätten att krossa så mkt för en. Hur man når dit och om man når dit är nog väldigt individuellt.

Förstår ditt tänk om ögonen, jag klarade inte blonda, långa, smala män med blå ögon, fick fan frossa i hela kroppen ända till jag mötte dotterns pappa, så för mig var det där en bra erfarenhet på många sätt, en blondie som krossade mig och en annan blond som hjälpte mig ta steget över det Men jag dras liksom inte till långa, blonda män med blå blick om man säger så
    Nej, precis. Jag kom till den punkten där jag inte orkade mer. Jag orkade inte hata. Jag började hata mig själv för all hat jag bar inom mig själv. Sen hade jag fått nog. Jag hade fått nog av att låta minnena förstöra så mycket för mig. Låta minnena påverka mitt liv. Det som hjälpte mig var initiationscremoniet. Det var så vackert, rogivande och magiskt på alla sätt och viss. Att börja ta upp min religion, börja be och hedra mina förfädrar har hjälpt mig mycket.

Jag har kompisar som har bruna ögon men det är liksom killar jag har umgås med under en långt tid men nej, jag dras heller inte till mörkhåriga med mörka ögon.

Nalle
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 21:07:24 följande:
    Vågar jag ens det. Då måste jag säkert onanera OCH det skall jag inte förledas till idag!

Har laddat med en påse ostbågar och en cola, min sista kväll med socker, tänkte börja äta lchf och iaf typ nyttigare från imorgon, så min sista egna lilla myskväll. Frågan är bara om jag skall avnjuta film eller läsa i min bok, känns som om ja kommer fastna i boken, för de är så förbaskat bra!
    Åh, det var länge sen jag åt ostbågar och cola....Njut.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 21:05:30 följande:

Gud vad jag är sugen på vin...

Jag ska snart hoppa in i duschen...

Är det fler än jag som duschar femtielva gånger per dag?
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 21:18:27 följande:
    Haha jag duschar 1-2 gånger per dag.
    3 har förekommit (typ kanske morgon, efter träning och innan jag lägger mig om det varit en varm dag).
    Men folk som duschar någon gång i veckan förstår jag mig inte på...

Finns en tråd om det. Kvinnor som tvättar sig mellan benen och rumpan 2 ggr i veckan annars med "en våtservett".
    Wtf...     
    Jag duschar en gång på morgonen innan jag ska till jobbet, en gång när jag kommer hem från jobbet och en gång innan jag ska lägga mig. Tränar jag därimellan så duschar jag efter det också.

Tvätta mellan benen gör jag varje gång jag går på toa. Har ju en sån där "Blattedusch" inne i toaletten.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 21:24:43 följande:
    Japp, samma här. Tror vi diskuterat detta förut.
    Folk dissar då och säger "meh - dina slemhinnor tar stryk, din hud blir torr och du får typ svamp" men nej. Ingendera!
    Tvättar mig också med vatten efter varje toabesök och är hur mjuk och len som helst...  
    Ja, det har vi.
    Jo, jag har också hört det men det är skitsnack. Har en sån här hemma.

http://www.spinalistips.se/tips-handdusch-1162.html

Innan vi köpte en sån så hade vi en "blomvattnare"? som jag tvättade mig med. Känner mig inte ren om jag inte tvättar mig med vatten efteråt.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-08-28 21:30:41 följande:
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 21:27:40 följande:
    Ja, det har vi.
    Jo, jag har också hört det men det är skitsnack. Har en sån här hemma.

www.spinalistips.se/tips-handdusch-1162.html

Innan vi köpte en sån så hade vi en "blomvattnare"? som jag tvättade mig med. Känner mig inte ren om jag inte tvättar mig med vatten efteråt.
    helt underbart...tråden har det perfekta namnet!
    Puss på er!!

PS:
    spolar ni hårt eller mjukt?
    torkar ni med papper efter eller låter självtorka?
    Hehe. Kyss

Jag spolar men sen vet jag inte om det hårt eller mjukt. Jag torkar med papper, blir ju annars knas med blöta trosor.
    Har för mig att handdush i toaletter i Frankrike är rätt vanlig också men jag kan ha fel.
    Kommer ihåg att första gången vi åkte till turkiet så berättade en som jobbade på hotellet att en svensk försökte duscha med handtvätten och trodde att det var det som var den vanliga duschen. Han hade då gått ner till receptionen, skrikit och gapat att skandinavier minsann inte är lika korta som Turkar och att man borde tänka på det när man har duschen så lågt. skrattade så jag håll på att kissa på mig.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-08-28 21:34:01 följande:
    använder man den också när man kissar?
    har själv använt det på resande fot i Asien. det var helt ok, man känner sig fräsch i rumpan ...faktiskt haha
    Ja, eftersom man måste vara ren från kiss/bajs/smuts m.m. när man ber (Om man går efter majoritetsbefolkningen religion där borta) så tvättar man sig med vatten för att få bort urinet. Att torka sig med papper är däremot ovanligt då papper är en bristvara där nere men dom flesta har en handduk som dom torkar sig med och tvättar efter varje besök. Iallafall dom jag känner.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 21:36:42 följande:
    Ja men eller hur?
    Skulle aldrig kunna gå på toaletten, utan att tvätta mig efteråt. Man känner sig fräsch och lite vatten efterföljt av babyolja eller annan skön, mild olja, gör susen... 
  • I Blackrose I

Nej, ha det gott guys. Jag ska ställa mig under en varm dusch.

Kyss

Svar på tråden Trash-tråden