Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

Jag har ju inte spammat här med bilder innan så jag drar in en till och dreglar lite.....

Naughty by nature
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2011-11-23 11:12:55 följande:
    tokdeffad
    Absolut inte. Man måste ju spänna alla muskler när man ska hänga sådär.
    Tom jag hade sett deffad ut om jag hängde så (om inte annat så hade magen gömt sig under bopparna i den vinkeln ).
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2011-11-23 11:18:30 följande:
    nope han är riktigt deffad tro mig.....magen är utan fett, varenda muskelfiber syns på axlarna, han är mkt slank fast bara muskler.....
    han är skitdeffad helt enkelt...en sån kropp man man hålla kvar på den nivå i ett par månader åt gången såtill vida att man inte är fotomodell och har tid med 4 tim på gymmet varje dag...kombinerad med despotisk diet
    Får väl lägga in en där han är lagom lönnfet (för att vara skådespelare) då.
    Naughty by nature
  • Agridulce

Fast ska jag vara ärlig så är det inte hans kropp jag tänder på.
    Det är väldigt sällan specifikt kroppen attraherar mig. Det är mer blicken, kroppsspråket och rösten som får igång mig.

Naughty by nature
  • Agridulce
    I Blackrose I skrev 2011-11-23 11:39:23 följande:
    Öroninflammation.
    Usch! Stackare! Känner med dig.
    Jag fick aldrig öroninflammationer som barn men lyckas hela tiden få det som vuxen. Är man "öronvuxen" då?
    Naughty by nature
  • Agridulce
    MrsAssault skrev 2011-11-23 11:49:34 följande:
    Jag gillar muskler. Hatar smala, seniga män, tycker det är skitäckligt faktiskt. Knullar hellre en tjockis än en spinkig. Jag vill att min man ska vara stor och tung så han kan pressa ner mig ordentligt i sängen och han ska ha mycket armmuskler med ådror!
    Word! Fysiskt övertag är sååååå sexigt. Och för mig är just att han är tung, att man känner att han pressar ned mig, viktigt.
    En senig liten kommandomyra som kan coola combattricks tänder mig inte.
    Sen ska han även komma paketerad med en enorm dos intelligens och perceptivitet.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2011-11-23 11:49:23 följande:
    en som tar hela sängen...
    Men Aynrand??????
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2011-11-23 14:04:05 följande:
    Han är kusin till Jabba The HUtt
    No shit Sherlock???
    Naughty by nature
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2011-11-23 14:16:06 följande:
    Skorna var inte så snygga, nej. Förstör det helhetsintrycket tycker du?
    Nej, de kompletterar resten av helheten.
    Naughty by nature
Svar på tråden Trash-tråden