Inlägg från: straight arrow |Visa alla inlägg
  • straight arrow

Trash-tråden

Grattis på födelsedagen! Önskar dig mycket omtanke och omsorg från Mr Assault.

• straight arrow
    I Blackrose I skrev 2011-09-27 10:15:26 följande:
    Vill ni veta något? Jag har gjort bort mig totalt. För en stund sen så fick jag snusk-sms från K. Jag läste men hann inte svara. Nån minut senare när jag kunde svara så skickade jag till fel nummer. Jag skäms något oerhört just nu och skulle helst av allt vilja gräva ner mig. Vår personalansvarig heter Kristian och jag skickade fel till honom. Skäms

Ouch!
  • straight arrow
    I Blackrose I skrev 2011-09-27 22:08:19 följande:
    Killen jag flörtade med skrattade i flera timmar  när jag berättade vad jag hade gjort och har gått mig på nerverna hela dan men uppstoppade killen som nu hade en stor smile över hela ansiktet lär väl runka till smset ikväll innan läggdags.

Hahaha!
  • straight arrow
    Yoyna skrev 2011-09-28 22:35:46 följande:
    Nä, det är alldeles säkert inte bara du som bor i Gbg. Jag har hört att det är en av Sveriges större städer  

Men det är långt att åka för en bulle förstås. Eller för en mango. Eller för ett hångel oxå för den delen... Om det inte är ett jävligt bra hångel! Tungan ute 

Det vet du att det är Yoyna. Komsi komsi. Bästkusten väntar på dig.
  • straight arrow
    och skrev 2011-09-29 11:19:01 följande:
    Åh, vi kanske är grannar. Solig

Tyvärr inte, om inte du är 87 år och heter Bosse.
  • straight arrow
    I Blackrose I skrev 2011-09-29 20:49:59 följande:
    Imorgon är min sista officiella arbetsdag. Rynkar på näsan
    Kram på dig Rose, det blir bra det här ska du se!
  • straight arrow

Mentorskap är en utmärkt idé! De gånger jag har kunnat dela med mig av mina erfarenheter till yngre adepter har det alltid varit mycket givande för båda parter. 

• straight arrow
    och skrev 2011-10-03 21:24:25 följande:
    Jag har redan fått ett svar.

Skrev också att jag alltid var helrakad i en annan tråd, för säkerhets skull. 
    Hahaha, ja med den bilden får du all uppmärksamhet du vill.
  • straight arrow
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-03 21:31:42 följande:
    Men oh jag hade hoppats på dina boobies Och!!!
    Så är det att vara kille - vi hoppas alltid på boobies.
Svar på tråden Trash-tråden