Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Aynrand skrev 2013-01-29 09:15:57 följande:
    back to normal.....
    Skål
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2013-01-29 21:48:31 följande:
    Det enda jag hittade när jag skakade ur täcket var ett par stringtrosor som nallen ibland brukar ha i famnen när han sover.

Nallen är dock inte en sån      som köper använda trosor      från främmande kvinnor via nätet.
    Det är sånt som du får ordna, Birger....

Jag är nyfiken, vad är aktuellt dagspris ??? 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-01-29 23:28:51 följande:
    Ha.

Jag saknar en del efter nallens sejour i min garderob. De var dock RENA, så du kan sluta dregla, Anton.
    Fan.....
  • Anton Chigurh
    Elle Se Sent skrev 2013-02-01 09:12:29 följande:
    Ja, varför?
    Jag tror du äter för dåligt med vitaminer, Maria.......
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-02-02 20:27:18 följande:
    AntonHjärta kanske kan hjälpa dig, han verkar rätt pigg?
    Jag är väldigt pigg, Älskling,heartbeat.gifmen så äter jag mitt vitaminpiller. Varenda dag. Även söndagar.

Apotekets. For men only. 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-02-02 23:04:25 följande:
    Levereras det fortfarande per långtradare?
    Ha....ha.....ha. 

Jävla slyna !!! 
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2013-02-05 13:14:04 följande:
    fast arbetsstolen är ännu fulare
    ....väggarna skall vi inte snacka om !!!
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2013-02-05 17:01:37 följande:
    Jag tycker att bilden känns inbjudande.
    Mmm......
  • Anton Chigurh

Finns fan ingen som får mig att skratta så mycket som Birger å hans makalösa kommentarer...

Helvete, Birger, du är en guldgruva.... bow.gif

• Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2013-02-07 14:17:00 följande:
    Tack! Solig

Blev du även förtjust i kvinnan på bilden?
    Mycket, Birger, väldigt mycket, som alltid är det fullgod kvalité på damerna du presenterar.lick1.gif

Tyckte det var värt en glad smiley......
Svar på tråden Trash-tråden