Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Aynrand skrev 2011-12-11 19:20:57 följande:
    matig tjej

När du har tid ska du kolla in BJs benbilder. Jag tyckte de första benen var snygga, sedan får jag höra att de är manliga?
    Vill ha din kompetenta åsikt som man av god smak... 
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-12-11 19:17:15 följande:
    Tack för stödet i porrtråden. Alltså den med porrbilden. Och nu, Maria, nu behöver jag ditt stöd i rimtråden. Julkalendern, således. Vinner jag går ju faktiskt priset till Rädda Barnen. Så gör nu ditt bästa .

Tack.

Mvh  : //Anton 

Ja men gud det var ju så töntigt!

Har du rimmat? Vart är tråden?

Mvh Maria   
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-11 19:32:56 följande:
    hittade bilde...jag tycker att hon har jättefina ben även om de inte är så slanka...jag gillar former och proportioner och det har hon verklign med relativtsett smala vrister
    Tummen upp säger jag.
    BJ´s andra bild visade en tjej med rent av ganska feta ben....vilket inte är min smak

EXAKT!
    Jag tycker också hon har snygga ben. Inte alls manliga. Tack för din åsikt Aynrand  
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-11 19:43:49 följande:
    vad som i allmänhet karakteriserar kvinnliga ben är former...många tjejer/kvinnor saknar tyvärr detta och framför allt de fotomodeller man ser som har lår lika stora som vader ofrächt och osexigt.

Ja jag håller med. Speciellt det du skriver om proportioner. Gäller hela kvinnokroppen.
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-12-11 20:26:56 följande:
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-11 19:45:39 följande:
    Ja jag håller med. Speciellt det du skriver om proportioner. Gäller hela kvinnokroppen.
    Puh! Jag kan andas ut. Kommer aldrig att bli trådsmal. Har varit det och ser ut som ett skelett då. Not pretty. Föredrar min nuvarande form.

Jag har heller aldrig varit trådsmal, har alltid haft bröst och rumpa t ex. Jag känner mig okvinnlig om jag är smalare än vad jag är nu.  Lite former och även lite tonade muskler är snyggt.
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place

Alltså den här bilden i Aftonbladet med tillhörande text bara ÄR för kul, speciellt eftersom det ska vara en seriös artikel om brännskador.

Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-12-11 22:17:30 följande:
    Underbar!
    Känner just att det är den positionen jag brukar använda min dator.
    Haha ja men precis. Det är ju skönast så.
    Eau de Salope
Svar på tråden Trash-tråden