Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

MrsAssault skrev 2011-12-14 12:59:22 följande:
    Ingen bebis Ska vi köra lite vadslagning?? Jag tror han kommer den 22:a.. bf är imorgon

Jag tror han kommer 23!
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-12-14 14:13:00 följande:
    Vill dock tillägga att min gissning gäller December månad. Tycker inte riktigt det framgår här.
    Phew!
    Skönt att du gav mig klarhet där Anton!
    Annars hade jag gissat på september.  
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-12-14 14:17:37 följande:
    Vad vinner man förresten?
    Har ju lite intressanta erfarenheter sen tidigare vadslagningar.
    Man vinner...

smicker.

Den som vinner, ska omtalas mycket varmt i så många trådar som möjligt under en dag. Kan vara vilka trådar som helst.
    Men personen är bäst.     
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    straight arrow skrev 2011-12-14 14:23:48 följande:
    Är det första barnet Mrs A? Äh, jag gissar den 26.e december... alltså december 2011.

Mm hennes första...
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-12-14 16:30:27 följande:
    Anton!!! Nu har jag jobbat i verkstan hela dagen! Har gjort en slev i ek förstås, hade inget lämpligt material i lönn tyvärr däremot en bit päron eller äpple, lite osäker på vad det var, men det är så fin ådring på frukt-träd! om det var lite smidigare att lägga in bilder skulle jag fota och visa dig (och och!)

För intresserade slynor kan jag även berätta att jag valt att göra dom relativt platta och av olika storlek vilket iofs kan vara bra beroende på vilken kastrull man använder men som även är av intresse vid andra tillfällen...

Jag fyller år nästa vecka Yoyna

Hint hint... 
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2011-12-14 16:56:06 följande:
    Nej, jag förstår det. Hon skulle ju alla gånger brotta ned dig och sätta sig på dig. {#emotions_dlg.djavulsk}
    Blir du kåt av tanken på Aynrands ben som sprattlar hjälplöst under kvinnan?
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-14 17:13:26 följande:
    typ så...en gammal favorit i repris

Hahaha den är bra men skulle vara roligare om han typ spretade med tårna och viftade med armarna...
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-14 17:29:44 följande:
    fan vad bra...a new world of opportunities is being unveiled

Hahaha oh gud, Aynrand tänk på att jag vill ha kvar dig som medlem på FL, ok?
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-14 17:40:46 följande:
    BJ hade tänkt googla lita feta damer  åt dig och snubblade över detta som jag aldrig hade hört talas om innan
    Squashing...du måste känna till detta...jag är så oskyldig,,,jag förlorade delar av min själsliga oskuld idag

" target="_blank">

Hahahaha! Oh!   0.20 och framåt fick mig nästan att kissa på mig
    Eau de Salope
Svar på tråden Trash-tråden