Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Agridulce skrev 2011-12-16 08:08:11 följande:
    Fasen NG!!!! Du snodde min kommentar när jag äntligen skulle få säga "källa på det". Nu måste jag ju få in "dumpa honom" i stället.
    Hahaha!
    Det fanns en brud med lite tourettes som brukade hänga i politiktrådarna. Hon var helt bäng. Efter allt man skrivit, skrev hon;

"Källa på det? =)"

Hon var helt obstinat. Sedan angav man en källa och då ville hon ha "källa på det? =)" typ.  
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place

Oh tid för lite egoboost tror jag!

Sökte igenom politiktrådarna i jakt på ett bevis för den där bruden att det hänger flest män i politikforumet och fann detta;

www.familjeliv.se/Forum-27-420/m60703206-1.html

Nice Boy Wrong Place är en snubbe som hela tiden blev avstängd för sina brutalt xenofobiska inlägg och hela tiden var mig hack i häl.

Sedan pöser jag lite av stolthet när jag läser att någon röstade på mig med en sådan fin motivering
    Gud, vad har hänt med mig? Nu sitter jag här och postar inte ett enda inlägg som innte har med något dekadent och snuskigt att göra. 

Off the record skulle jag röstat på BigDaddy och QZ. Utan tvekan.     

Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2011-12-16 09:02:54 följande:
    Tycker det är lite suspekt att du hänger i politik trådarna där det bara hänger en massa män. Du är nog bara ute efter att bli uppraggad tror jag. Få till ett riktigt SD gang-bang

Ja men gvetvis sitter jag med en hand innanför trosorna när debatterar SD...
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-12-16 09:18:03 följande:
    NG, jag vet att du vill... Det vore väl nice med lite arisk kuk?

Haha kan inte ens svara på den frågan på ett givande sätt..
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-16 11:34:42 följande:
    jag har ingen anorektisk ideal, kvinnan/tjejen på bilden är inte slank utan normalviktig i det lite övre skalan helt enkelt.....och sexig.

Hur är det med dig idag......skall grabben komma ut eller har han bestämt sig för att bo kvar hos mamma ett tag till?

Jag skulle vilja se henne stå upprätt innan jag uttalar mig faktiskt. Att hon står med benen så ihop får henne nog att se lite rundare ut...

Däremot delar jag inte alls BJs grej för färgglada stringtrosor. 
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-16 11:35:08 följande:
    Kom och lägg dig jämte mig ...............
    Mer än gärna, men det skulle inte göra mig speciellt sömnig...
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-12-16 11:39:06 följande:
    Du är sjuk om du tycker hon är "normal", jag är normalviktig när jag inte är gravid och hon är bra mkt smalare än mig. Kolla midjan liksom.

Men det är bra med mig, var hos barnmorskan och allt såg bra ut, fick tid igen på tisdag och hon hoppas att jag inte kommer då Men annars får jag åka till sjukhuset på fredag och kolla läget lite mer..
    JA!

På fredag är en mycket bra dag för typ igångsättning eller en liten push.
    Helt underbar dag. 23 december.   
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-16 11:58:55 följande:
    där är en bild jag tycker är mkt snygg bedöm själva om ni tycker att min smak är anorektisk

Du har bra smak.
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-16 13:04:19 följande:
    central europeisk eller syd europeisk kuk är också helt ok haha
    Jag är partisk och lat och tummen uppar bara det helt enkelt.
    Eau de Salope
Svar på tråden Trash-tråden