• och

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2013-04-05 23:36:20 följande:
    Det lät som en bra idé.
    Jag tror det med trots att du aldrig skickar den där bilden.
    The hard way is the right way.
  • och
    Trust me skrev 2013-04-05 23:39:42 följande:
    Gör ni inget vettigt åt det lär det bli i varsin soffa i varsin del av landet.

Om man säger att man vill göra något så tycker jag i min enfald att man gör det. Om man, som ni, är överens om att sitta och dricka vin någonstans så gör man det pronto.
    Fast jag är väldigt trött och har fastnat i soffan. Kommer du och hjälper mig upp och skjutsar mig till PM?
  • och
    PrimitivMan skrev 2013-04-05 23:40:48 följande:
    Bättre med en flaska vin och 3D
    Alltså detta är lurigt. Är den så otroligt fin att du inte tycker du behöver skicka någon bild, eller är den skev och vind så du måste supa mig under bordet först?
  • och
    PrimitivMan skrev 2013-04-05 23:47:40 följande:
    Du behöver nog ta dig en styrketår före. det kan bli för mycket för en oskyldig liten flicka som du annars
    Det är förvisso sant.

Kommer du att lägga roliga piller i glaset med? Jag vill gärna veta exakt vad jag ger mig in på. 
  • och

Trust me skrev 2013-04-05 23:39:42 följande:
    Gör ni inget vettigt åt det lär det bli i varsin soffa i varsin del av landet.

Om man säger att man vill göra något så tycker jag i min enfald att man gör det. Om man, som ni, är överens om att sitta och dricka vin någonstans så gör man det pronto.
    Nu säger du emot dig själv.

Och jag kan inte få med två citat i samma inlägg av någon puckad anledning. 
  • och
    lille Birger skrev 2013-04-05 23:55:26 följande:
    Nallen är alltid vid god vigör på Fredagarna, för då vet han att vi kommer ha myskväll och att han kommer få en alldeles egen godispåse att smaska på. Ibland äter nallen upp allt sitt godis på Fredagen och ibland sparar han lite till dagen efter. Nalle
    Vilket är hans favoritgodis?

Äter han gelébjörnar? Jag har funderat väldigt mycket över detta och är oerhört glad över att jag kan smyga in frågan lite naturligt här.
  • och
    PrimitivMan skrev 2013-04-05 23:57:35 följande:
    Behövs det? Eller var det för min del du tänkte ?
    Nej det var inte för din del.
  • och
    och skrev 2013-04-05 23:58:45 följande:
    Nej det var inte för din del.
    Eller behöver du specialpiller? Var det så du tänkte? Blir det inget annars? 
  • och
    PrimitivMan skrev 2013-04-06 00:04:13 följande:
    Haha de blå menar du? Nej jag brukar klara mig utan.
    Fast du visste att de var blå? Det visste inte jag, jag var tvungen att googla.

Hm. Detta är lite oroväckande, faktiskt. Obestämd 
  • och
    lille Birger skrev 2013-04-06 00:08:21 följande:
    Hans favorit är såna där snören med kolasmak. Ett snöre kan ta typ en kvart för nallen att tugga i sig.
    Jag är också väldigt förtjust i kolasnören. Nallen och jag skulle kunna ha fredagsmys ihop.

Fråga honom om han är intresserad av det. 
Svar på tråden Trash-tråden