• och

Trash-tråden

Är det här någon slags nörd-tråd då, eller? Jag tittar aldrig på tv själv ens. 

Kan också meddela att jag har ändrat mig och inte längre tänker bli lesbisk. Jag har fått nya insikter under dagen.

The hard way is the right way.
  • och
    Yoyna skrev 2013-04-27 21:16:38 följande:
    Va??? Vad säger du och? Har jag visat för lite av mig själv på sista tiden eller? Du ska visst bli lesbisk. Mycket lättare så.
    Haha, okej då.

Hjälper du mig att sätta upp det nya badrumsskåpet då? Man behöver borra i väggen och det är väldigt tungt med. 
  • och
    Yoyna skrev 2013-04-27 21:44:08 följande:

Klar jag gör! Vad är det för vägg? Behöver jag slagborren? Kan du klia mig på ryggen sen?
    Ja, slagborr är nog bra att ha.

Klart jag gör.

Lovar du att inte bli arg när jag klagar över att du har satt upp det snett med? 
  • och
    Yoyna skrev 2013-04-27 21:56:19 följande:

Du kommer inte att klaga. Men om du skulle göra det så skulle jag förstås få dig att förstå att du har fel.

Det här låter bättre och bättre.
  • och
    Yoyna skrev 2013-04-27 22:16:25 följande:

Jag vet. Eftersom jag vet vad du behöver. Oskyldig
    Du är väldigt klok.

Birger, jag har inte fått någon inbjudan av nallen. Vad betyder det? 
  • och
    Trust me skrev 2013-04-29 19:40:13 följande:
    Idag har jag skrivit ett och-inlägg
    Du är väldigt duktig. {#emotions_dlg.flower}
  • och
    Ermenegildo skrev 2013-05-01 23:02:26 följande:
    Jag försöker vara väldigt störande men Sverigedemokraterna är värre.

Du skrev ett snällt inlägg i en tråd, så nu kan jag inte ta dig på allvar längre.
  • och
    lille Birger skrev 2013-05-01 23:17:17 följande:
    Och, kammade nallen ditt hår när han sov över hos dig?
    Vilket hår?
  • och
    lille Birger skrev 2013-05-01 23:24:05 följande:
    På huvudet. Trailer trash TT försökte, när jag inte såg på, erbjuda nallen en större summa för att han skulle hålla på med troligen en annan kroppsdel än hennes huvud.

Jag ska tipsa henne om att hon borde ha erbjudit honom pannkakor i utbyte istället.
  • och
    Ermenegildo skrev 2013-05-01 23:25:59 följande:
    Sschhh!

Då och då läser man inlägg av människor som verkar vara på gränsen att ta livet av sig. Då brukar jag tagga ner lite... Och ett litet fåtal tycker jag genuint synd om, av andra skäl. Förresten är det ju inget självändamål att vara elak, möjligen störande, som sagt. Glad
    Det är snällt av dig.

Hur går det då? Har du en lista där du skriver upp alla du har irriterat under en kväll på FL? Eller räknar du anmälningar?  
Svar på tråden Trash-tråden