• och

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2013-06-04 13:03:30 följande:
    Ja, Maria, det gör jag, men då skall det fanimej vara bra film, du anar inte hur ofta jag stänger av möget efter 10-15 minuter. 

"Medan vi faller" aka La Haine hade jag stängt av efter 10 - 15  sekunder, men för din skull, Maria, för din skull, genomled jag hela, jävla, förbannade filmen. UTAN PAUS. Känns som en av mina större uppoffringar jag gjort i livet.

Fatta hur mycket jag gillar dig....Hjärta

Du sexchattade ju med mig under tiden.

Led du verkligen så mycket?  
    The hard way is the right way.
  • och
    lille Birger skrev 2013-06-04 20:38:52 följande:
    Och jag har nallen som gör mig på bra humör när jag känner mig sorgsen. Nalle

På den här bilden har nallen precis badat:

Måste säga att han ser lite annorlunda ut när hans päls är blöt. Glad

Jag vill inte veta varför han behövde bada.
  • och
    Yoyna skrev 2013-06-04 21:36:50 följande:
    Och!!! Jag kan inte göra något hjärta från mobilen men du får ett i min tanke
    Hur har du det?

Tack.

Det är ganska bra tror jag. Lite osäker typ. Fast jag orkar inte bry mig. 
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-04 22:31:02 följande:
    Oh ja Yoyna (parfymer).

Kvinnokollektiv? Ja, men jag är rädd för att jag är den första som kommer överge det och bilda något slags perverst kollektiv med någon dekadent fransos och en massa rekvisita.
    Eller något.
    Jag skulle inte tillåta det, så det saknar betydelse.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-05 09:55:06 följande:
    Och du är...? Kyss
    Faktiskt ganska bra på att stirra argt på folk i alla fall?

Räcker säkert.  
  • och
    PrimitivMan skrev 2013-06-05 11:09:59 följande:
    Det finns ju en hel del kvinnor med fetischer för poliser och andra uniformerade yrken. Jag lider nog lite av samma sak fast kanske ser det lite annorlunda. En yppig varm kvinnokropp dold i en strikt uniform. Värsta klichén men jag är man och enkel .

En poliskvinna att uppskatta. Fast det känns lite som om uniformen inte är helt reglementsenlig och det där med dold under en strikt uniform kanske inte passar riktigt. Men man kan ju inte få allt här i världen. Är lite "We want you as a new recruit" över den bilden.

Dock skulle jag nog se till att avväpna henne den där batongen (bra med poliser de är utrustade med egna handbojor). Annars kan det ju bli "Vad skall du göra med den där baton... Iiiiiihhhhhh" .

Ja. För du hade ju absolut kunnat avväpna en polis utan att själv hamna platt på backen.

Män, alltså... 
  • och
    PrimitivMan skrev 2013-06-05 11:24:42 följande:
    Du har en poäng där. De är ju rätt tränade i närkamp och att kunna övermanna en fysiskt större och starkare individ hmm. Hmm får kanske använda andra metoder. "Här lilla polisfröken så får du en kopp kaffe och en donut. Smakar kaffet konstigt? Nej då drick upp så känns det snart bättre". Muhaha.
    Det är en bättre plan.

Nu måste du bara få tag i lämpliga piller att spetsa kaffet med också.  
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-05 12:06:56 följande:
    Haha...
    Så jag skulle stå kluven mellan en arg blick och en stor baguette? 
    Minibaguette stod det ju. Om jag nu läste fel så skulle han möjligen kunna få ett tillfälligt besökspass mot att han var villig att dela med sig.
  • och

Jag är förkyld idag. Vad som hade kunnat pigga upp är tex en trevlig bild med ett trevligt motiv. Har jag fått det?

Svar nej.

Livet är orättvist och eländigt och snart dör vi alla. Död   

Svar på tråden Trash-tråden