Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

MrsAssault skrev 2011-08-30 20:32:51 följande:
    v25 nu, kanske tidigt för navelplupp hahaha ja jag får göra det

Dåså. då kommer det!
    MrsAssault skrev 2011-08-30 20:48:28 följande:
    Nu ska iaf jag gå och natta mig själv, ska jobba 12 timmar imorgon Förvånad

Sov så gott, ta det lugnt å var rädd om dig å plutten i magen! 

• Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-30 21:05:21 följande:
    Sådär nu sover hon och jag svär fortfarande 5 cigg, hur fan skall det gå, när det går åt minst tre till morgonkaffet. Gråter

Bra tillfälle att sluta?
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-08-30 21:21:51 följande:
    Nu har jag blivit tvungen att äta så mycket så jag vill bara sprätta upp magen och ta ut allt.

Vet hur det känns... Försök att bara andas dig igenom det? Tänka på något annat? Puss!
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-08-30 21:31:23 följande:
    Jag sa nej säkert femtigånger ikväll men inte en kotte lyssnar på en utan domhäller bara ännu mer mat. Okej, dom själva hade ju varit fastande hela dan så jag förstår att dom var hungriga men jag var inte ett dugg hungrig ändå fick jag äta en hel tallrik med ris, kyckling, kebab, fisk,samose och efter det fick jag en stor bit baghlavah. Åh, jag vill kräkas.

Återigen, vet hur det känns... Har tyvärr ingen bra lösning på problemet. Dansa hela natten? Dämpar inte ångesten men....
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-08-30 21:38:13 följande:
    Tänkte sätta på en träningsvideo och träna en stund men jag är så trött.
    Jag hatar att gå hem till folk. Specielt folk från länderna däromkring jag kommer ifrån.

Kan förstå det. Försök att tänka att det inte är hela världen och att du bara förstör för dig själv genom att tänka dumma grejer? (Lätt att säga jag vet, men iaf...)
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-08-30 21:45:23 följande:
    Mmmm...ska försöka äta två/tre citroner och se om det hjälper.
    Tack.

Hoppas!!!
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 21:58:15 följande:
    Den där Afrikatråden knullar min hjärna.
    Barn dör av svält och man läser "de har själva satt sig i den situationen", "de får väl rycka upp sig och ta tag i sina problem",  "de får väl flytta".

Alltså...FOLK  

Min åsikt är att folk säkert alltid har tänkt sjuka saker men nu är det liksom helt ok att uttrycka dem mer eller mindre anonymt utan att egentligen behöva stå till svars för sina åsikter eller ens behöva fundera över vad ett uttalande kan medföra på sikt...
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 22:07:27 följande:

Så är det säkert...men när man sitter och argumenterar för en så blåst sak...ja då tänker jag dra slutsatsen att människan är okunnig och lite puckad.

Jamen självklart, vilken annan slutsats kan man dra? Obestämd Okunniga och puckade människor har alltid funnits och kommer alltid att finnas. Problemet blir när de får/tar lika mycket eller mer utrymme som vanliga tänkande och reflekterande människor... Men jag har tyvärr ingen ork att ta sådana fajter med främmande människor, det är ju nog i närmijön liksom. Men visst borde alla se och reagera!
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 22:19:28 följande:
    Mmm jag vet vad du menar, jag har heller inte ork egentligen, men alltså sådana här diskussioner är som små, äckliga, irriterande myggbett och likt en fluga till skit, dras jag till dem.
    Jag kan inte låta strunt stå oemotsagt, jag behöver nog hjälp haha... 

Det är bra! Enda sättet att bekämpa det ju! You go girl! Jag står bakom dig å kan komma med glada tillrop?
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 22:30:02 följande:

Ja gör det!
    Säg att jag har rätt. Hela tiden. Oavsett om jag har rätt eller fel. Om tillräckligt många köper min sanning blir den sann... 

Du har rätt, du har rätt, du har rätt   Jag ser ingen orsak att ifrågasätta dig! Kyss
Svar på tråden Trash-tråden