Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

Min man kan komma en gång i veckan och ligga med alla som vill. Och en gång i veckan för att ligga med mig. Så två gånger i veckan vill jag ha besök av honom minst.

• MrsAssault

Eller ska ni ha era karlar boendes i huset!? Vi kan väl åtminstone ha ett separat hus åt dem?

• MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-20 22:23:48 följande:
    Ja för faan! Vi skulle ju ha ett kvinnokollektiv. Männen kan väl bo i potatiskällaren?
    Vi kanske kan ha karlar i stallet istället för hästar?
  • MrsAssault
    Anton Chigurh skrev 2011-09-20 22:26:29 följande:
    Det var hemskt vänligt av dig Assultarn, fast jag avböjer vänligen, men fan så bestämt erbjudandet. Inser allt mer vilken otroligt generös kvinna du faktiskt är. Hatten av.
    Jag skrev faktiskt dom som vill! Man måste inte! Jag är sjukt generös, och min man kan inte bidra med så mkt mer till kollektivet än en stor kuk.
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-20 22:26:35 följande:
    Hahaha, jaaa! De kan stå i sina boxar och så får vi välja i tur och ordning.... {#emotions_dlg.djavulsk}
    Skitbra!
  • MrsAssault

Nu måste jag rusa till arablivs innan de stänger. Alltså hur levde man innan invandrarna kom och öppnade kvällsöppna affärer i förorterna?

• MrsAssault
    Anton Chigurh skrev 2011-09-20 22:35:06 följande:
    Vore alla som du, Assultarn, fanns inga krig på detta klotet.

Vet gubbaskrället ditt förresten om att hans erigerade organ ligger ute på Pro bono publico marknaden ???
    Haha njaä vet och vet, han vet ju att jag är generös och gärna delar med mig så han kommer ju givetvis ställa upp när den dagen kommer!
  • MrsAssault

Herregud min mage är som en jävla ballong. Känns som jag ätit julbord fast det bara var en apelsin

• MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-09-21 09:16:06 följande:
    Nu är det så att jag kan bidra med mer än en stor kuk.......
    Det spelar ingen roll, du får ändå bo i stallet med de andra, här ges inga specialbehandlingar!
Svar på tråden Trash-tråden