Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 12:32:43 följande:
Nej?
Jag säger ju det - du har MISSUPPFATTAT.
Och nicket?
Ayn Rand? En filosof och författare! Objektivismen!? Kapitalism, individualism?!
Inget goth över det.
Och Aynrand känns inte goth någonstans, möjligtvis skulle man kunna utveckla en kink, men that's it.
MrsAssault skrev 2011-09-21 12:18:40 följande:
Men alltså MÅSTE jag vilja ligga med honom eller!?
JA!

Nej, givetvis inte. Känns det som att jag försöker tvinga ner dig över hans penis?
Jag kan bara inte hålla med om att han är tråkig/goth.
Tycker heller inte att goth = bdsm. Inte alls.
Jo men alltså jag snackar first impressions, jag umgicks med en massa töntiga goter när jag var fjortis och de hade lätt tagit nicket och avataren, och då menar jag bara rakt uppochner utan någon fördjupning i vad det faktiskt är på bilden eller vem Ayn Rand faktiskt är. Om man bara tittar på avataren i avatarform alltså den lilla bilden så ser det ut som en DARK ANGEL OF DARKNESS AND depp skära sig i armarna och om man bara ser nicket utan att veta var det kommer ifrån så låter det som sagan om ringen.
BDSM är inte goth alls egentligen och jag är inte den som säger nej till lite smisk och bondage men om man bara slänger ett öga på helheten utan djupare analys så känns paketet jävligt goth och TÖNTbdsm (dvs goter/synthare som påstår sig gilla bdsm men egentligen bara försöker vara balla). Och därav min avoga inställning. Och så slänger man lite trista skämt på det hela så är saken biff haha
Och så är det ett jävla PISSväder. Någon måste stå till svars.