Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

Men alltså MÅSTE jag vilja ligga med honom eller!?

• MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 12:32:43 följande:
    Nej?
    Jag säger ju det - du har MISSUPPFATTAT.
    Och nicket?
    Ayn Rand? En filosof och författare! Objektivismen!? Kapitalism, individualism?!
    Inget goth över det.
    Och Aynrand känns inte goth någonstans, möjligtvis skulle man kunna utveckla en kink, men that's it.
    MrsAssault skrev 2011-09-21 12:18:40 följande:
    Men alltså MÅSTE jag vilja ligga med honom eller!?
    JA! Skrikandes
    Nej, givetvis inte. Känns det som att jag försöker tvinga ner dig över hans penis?

Jag kan bara inte hålla med om att han är tråkig/goth.
    Tycker heller inte att goth = bdsm. Inte alls.   
    Jo men alltså jag snackar first impressions, jag umgicks med en massa töntiga goter när jag var fjortis och de hade lätt tagit nicket och avataren, och då menar jag bara rakt uppochner utan någon fördjupning i vad det faktiskt är på bilden eller vem Ayn Rand faktiskt är. Om man bara tittar på avataren i avatarform alltså den lilla bilden så ser det ut som en DARK ANGEL OF DARKNESS AND depp skära sig i armarna och om man bara ser nicket utan att veta var det kommer ifrån så låter det som sagan om ringen.

BDSM är inte goth alls egentligen och jag är inte den som säger nej till lite smisk och bondage men om man bara slänger ett öga på helheten utan djupare analys så känns paketet jävligt goth och TÖNTbdsm (dvs goter/synthare som påstår sig gilla bdsm men egentligen bara försöker vara balla). Och därav min avoga inställning. Och så slänger man lite trista skämt på det hela så är saken biff haha

Och så är det ett jävla PISSväder. Någon måste stå till svars.
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 12:36:28 följande:
    Ja du får sluta, jag känner mig som en tönt som sitter och försvarar någon annan som antagligen inte ens skulle bemöda sig! Skål

Det är tacksamt att reta upp mig vet du...
    Goth my ass.

När kommer din man hem? När ska han flytta (den andra alltså)?    
    Nä jag fattar inte heller varför du sitter och försvarar haha det är väldigt gulligt dock, precis som när du satt och försvarade mig fast jag verkligen inte hade något intresse av att vara älskad av dessa personer (som förövrigt baserade sina åsikter om mig mestadels på mitt nick utan att ha en aning om var det kom ifrån )

Jag vet inte när han kommer hem, han är i malaga och filmar. Han kommer väl hem när de är klara svågern flyttar när hans tjej kirrat lägenhet i sthlm ellre när jag får nog och bara slänger ut hans sorry ass.
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 12:51:56 följande:
    Gud vad du är fördomsfull haha!
    Fin slutledningsförmåga dock, måste ge dig det. Men goth och Aynrand går inte ihop någonstans. Han är en man med stil och det råder det ingen som helst tvekan om. Bdsm-nörd eller tönt skulle jag verkligen inte heller kalla honom.
    Du är helt off. Totalt faktiskt. Jag gillar inte att känna som att jag måste försvara haha...så sluta!

Det regnar endast för att du har så fel.
    Naturen gillar det inte.  
    Jag är galet fördomsfull. Särskilt när det gäller internetpersonas.

Jag må vara off men det kan ju inte jag veta, jag känner ju inte karln!? Det enda jag har att basera mina åsikter på är vad som skrivs här och hittills är jag inte imponerad Men jag vet ju att du är the shit så jag håller mig i skinnet, inser att det måste finnas något fantastiskt bakom fasaden annars skulle inte du sitta här och gulla offentligt
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 12:55:23 följande:
    Mmmmhmm precis som du gjorde om hans nick. Typ.
    Jag försvarar för att du har så fel! Hade du bara varit lite off hade jag kunnat let it slide liksom, men nu är du typ...ljusår från en korrekt analys och han är en sådan skön person så att om din analys skulle stämma, skulle det vara en förolämpning på min goda smak!!!

Ah...det kan ju ta nästan hur lång tid som helst haha...
    Vart bor hans tjej då? Kunde han inte skaffa någon som redan hade en lägenhet? Varför är han så omständig?    
    Hon bor i fucking UMEÅ, han har bara träffat tjejer (via internet) som bor åt helvete, det är typ malmö och norrland som dominerat. Han påstår att inga tjejer i sthlm vill ha honom och det kanske kan ligga något i det så stel som han är när han går ut på klubb

Men nu har han träffat en redig tjej, hon är snygg och pingstvän!
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-09-21 13:10:42 följande:
    ok jag fattar. nu kan du inte kolla på porr längre...

nej du, ingen bdsm geek , har inte världens största kuk,inte goth heller...jag är bara tråkig det är det som måste vara grejen haha
    Jag tyckte inte att min avatar påminde om någon bdsm grej...det är en statyett jag gillar men jag kanske skall återgå till min gamla som jag tyckte om....
    Dude, avataren är supergoth men du är förlåten, I absolve you.
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 13:12:09 följande:
    Den gamla var skitsnygg.
    Den här eller??

http://images2.fanpop.com/images/photos/6100000/Goth-gothic-6148265-600-896.jpg
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-09-21 13:16:11 följande:
    sorry the guy looks like shit...din bruscha?
    Din mamma!!
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 13:15:50 följande:
    Haha gå och lägg dig!!!
    Nä men jag ska nog ta en dusch iaf, ska på loppis med mor snart!
Svar på tråden Trash-tråden