Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Yoyna skrev 2012-02-01 22:29:09 följande:
    Men kan man inte säga ett sex? Ett samlag - ett sex?! Logiken är glasklar!

Haha, ser fram emot en djupdykning i ämnet när du ventilerat ur alla ångor NG! Vilken färg blev det?

Haha...

Ganska naturligt, ljust beiga med en liten "diamant" på tippen av båda lillfingrar Solig 
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-02-01 22:29:19 följande:
    jajaja, du slinter du med, allt emellanåt, min kära MARIA. Solig {#emotions_dlg.flower} Solig

Haha ja det gör jag, men det var inte det jag syftade på.

Frågan kunde tolkas som om jag frågade dig om du var Anton
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2012-02-02 23:30:45 följande:
    Jag kan berätta att det gick jättebra att äta matsäck i skolan idag.Glad  Jag fick ett helt bord för mig själv. När jag slagit mig ned tänkte jag; "Ååh tänk om jag hade en kompis, att äta tillsammans med.." Då kom jag att tänka på att jag ju faktiskt hade nallebjörnen i ryggsäcken.Nalle Jag tog upp honom ur ryggan, gav honom en lång kram och satte honom på bordet. Han tyckte det var jätteskönt att få lufta sig lite. Solig

Till efterrätt drack jag choklad ur min termos. Perfekt måltid! Tungan ute

Jag tänker bara...
    Mr Bean. 
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    Driftwood skrev 2012-02-07 15:53:21 följande:
    Nu har jag läst ut en halv gul sol.

En {#emotions_dlg.flower}  till NG för boktipset, den var mycket bra på alla sätt Glad

Yay!
    Älskar när man noterar mina boktips. Kul att du tyckte om den. 
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-02-07 22:20:25 följande:

För att ta ett sidospår: Någon som har någon rekommendation på någon bra film (OBS! Nu menade jag vanlig film ). Tycker det var länge sedan jag såg något riktigt bra och tycker det inte varit så mycket spännande heller på ett tag. Gärna någon udda, mindre känd film. Gör inget om den har några år på nacken.

Snor ett tips från Aynrand.
    "La Haine"
    (Medan vi faller)

En av de bästa filmer jag sett. Vi har ju alla olika smak, men denna känns som ett enda långt konstverk. 
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-02-07 22:51:25 följande:

Försöker komma på några egna favoriter.

För att ta några, "Guds stad", "De andras liv" ("Das Leben der Anderen"), "Withnail and I" (underbar uppsjö av one-liners),  "Det Untergang", "Down by Law"

för att nämna några som poppar upp. Jo och givetvis "Dr Strangelove". Det är ju en av mina absoluta favoritkomedier.

Kanske inte så okända dock.

Tänkte rekommendera just City of God faktiskt...
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-02-07 23:00:14 följande:
    Ja det är en höjdare. Våldsam, obehaglig men väldigt bra och intressant. Med lite humor i allt eländet

Och rent estetiskt vackert filmad...

Precis som Medan vi faller  
    Aynrand - besudla mig!
Svar på tråden Trash-tråden